Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Keliai ir jų priežiūra
 
 

Keliai ir jų priežiūra

.
(0) 2019-02-05 0
Eismo sąlygos, sauga ir transporto priemonės per keletą metų labai pasikeitė ir dėl technologijų plėtros toliau sparčiai kinta. Vilniaus Gedimino technikos universitete (VGTU) viešėjęs Švedijos transporto administracijos vyresnysis patarėjas Larsas Ekmanas pastebėjo, kad ne visada plėtra vyksta tokia kryptimi, kaip tikimasi iš pradžių, rašoma pranešime žiniasklaidai.
(5) 2019-01-22 2
Vokietijos greitkeliai garsėja dėl juose neribojamo greičio, tačiau pranešama, kad netrukus su tokia laisve gali tekti atsisveikinti.
(0) 2019-01-17 9
Pasaulyje – daug įdomios technikos. Jau vien skirtingo tipo buldozerių yra labai daug. Štai šis buldozeris nuotraukoje turi plieninius dantytus ratus. Bet ar galėtumėte pasakyti, kam jis skirtas? Net jei žinote atsakymą, kviečiame paskaityti apie šių mašinų darbą ir technines savybes.
(5) 2019-01-16 28
Rygoje šią savaitę pradedamas eksperimentas – keičiasi kovos su žiema strategija.
(0) 2019-01-14 5
Tai – didelė ir labai sunki mašina, kurios šiaip sau kelyje nepamatysite. Iš vieno darbo į kitą ji yra transportuojama sunkvežimiu ir pati eisme nedalyvauja. Tai nėra ir žemės ūkio technika. Tai kam skirta ši didelė, aukšta ir siaura mašina? Kokioje srityje ji dirba? Atsakymas ir kur kas daugiau informacijos – po nuotrauka.
(0) 2019-01-11 27
Tikriausiai ne kartą internete esate matę japonišką dangoraižį, per kurį eina greitkelis. Tai yra išties neeilinės architektūros objektas, parodantis, kokių priemonių reikia imtis, kai mieste tiesiog trūksta žemės. Tačiau vis tiek įdomu - kas yra šiame pastate? Kas slypi už langų tuose trijuose aukštuose?
(2) 2019-01-07 13
Lapkritį buvo pristatyta naujoji „Porsche 911“ karta. Patogesnė, greitesnė, ekologiškesnė ir daugiau-mažiau atrodanti taip pat. Tačiau vienas dalykas iš karto krenta į akis - šis 911 kovos su vienu didžiausių sportinių automobilių priešu - akvaplanavimu. Kelio neišdžiovinsi, tai kaip visiškai sumažinti šios problemos tikimybę?
(1) 2018-12-29 24
Pasaulyje yra daug įdomių kelių, kurie išsiskiria vienokiais ar kitokiais neįprastai požymiais. Bet vienas įdomesnių yra Le Passage du Gois, esantis Prancūzijoje, kuris sujungia Burnefo įlanką su Noirmoutier sala.
(1) 2018-12-28 4
Švedijos mokslininkų įmonė „Klimator“ sukurta sistema pateikia kelių priežiūrai aktualius duomenis, kurie padeda apskaičiuoti konkretaus kelio ruožo būklės prognozę 8 valandas į priekį.
(2) 2018-12-13 4
Itin pavojingi žiemos reiškiniai – „juodas“ ledas, lijundra ir pūga – budrius išlikti ragina ne tik vairuotojus, bet ir kelininkus. Kaip susidaro šios vairuoti nepalankios sąlygos? Kokių veiksmų, esant minėtiems žiemos reiškiniams, turėtų imtis vairuotojai ir kelių priežiūros specialistai?
(14) 2018-12-10 18
Neatidumas ir saugaus atstumo nesilaikymas kelyje dažnai tampa viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl įvyksta eismo įvykiai. Siekdama paskatinti vairuotojus išlaikyti saugų atstumą nuo priekyje važiuojančio automobilio, Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) magistraliniame kelyje A5 įmontavo atstumą tarp dviejų transporto priemonių matuojantį radarą.
(8) 2018-12-04 47
Lietuvoje per metus net 177 dienas sulaukiame kritulių. Lietus apsunkina vairavimo sąlygas – ne tik pablogėja matomumas, bet smarkiai lyjant horizontaliojo ženklinimo juostos tampa sunkiai įžiūrimos. Siekiant padidinti eismo saugumą kai kuriose šalyse pradėtas naudoti taškinis (angl. Dot Line) ženklinimas. Šiemet pirmą kartą šis ženklinimo būdas išbandytas ir Lietuvoje.
(0) 2018-11-29 3
Važiuojate vingiuotu kalnų keliu, mėgaujatės vaizdais ir muzika. Tačiau tuomet jūsų kelyje pasitaiko tunelis ir sekundei suklūstate - ar nutils automobilio radija? Kartais nutyla, o kartais - ne. Kas tai lemia?
(0) 2018-11-08 1
Nuo šių metų lapkričio 1-osios, įsigaliojus naujiems Kelių eismo taisyklių (KET) reikalavimams, vairuotojai, priartėję prie pėsčiųjų perėjos ir pamatę šalia jos stovintį žmogų, privalo sustoti ir įsitikinti, ar jis ruošiasi kirsti važiuojamąją dalį. Taip siekiama užtikrinti pėsčiųjų saugumą. Tačiau ką daryti vairuotojams tose vietose, kur pėsčiųjų srautas yra intensyvus ir praktiškai nenutrūkstamas? Šį klausimą paliekama spręsti pačioms miestų savivaldybėms.
(2) 2018-11-01 6
Anksčiau, prieš naujai ženklinant gatves ar valant nebereikalingą ženklinimą, jis būdavo frezuojamas, bet šalinant linijas šiuo būdu pažeidžiamas asfaltas. Skandinavijos šalyse populiari alternatyvi technologija – linijų šalinimas aukšto vandens slėgio srove, kuri šiais metais taikyta ir Lietuvoje.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos