Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Netradiciniai laivai
 
 

Netradiciniai laivai

.
(0) 2021-07-12 3
Prancūzijos kompanija „Iguana“ siekia rekordo su nauju laivu-amfibija, sukurtu taip, kad viršytų visus kitus rinkoje esančius tokio tipo laivus, kurių maksimali galia yra 900 AG.
(0) 2021-07-08 5
Ernesto Henrio Šakltono laivo „Endurance“ buvimo vieta yra viena didžiausių jūrų paslapčių nuo tada, kai 1915 m. laivas įstrigo lede ir nuskendo. Ilgą laiką buvo manoma, kad šio poliarinių tyrinėjimų simbolio, nuskendusio Vedelio jūroje, atrasti neįmanoma dėl atšiaurios Antarktidos aplinkos.
(0) 2021-04-07 17
Švedijos laivų statytoja „Candela“ nori sukelti bangas vietinėje vandens transporto rinkoje su įmantriu nauju keltu, kuris, gamintojo teigimu, bus greičiausias pasaulyje.
(3) 2021-01-12 2
Susipažinkite su elektriniu kruiziniu laivu „Yangtze River Three Gorges 1“, kuris yra pasirengęs tapti didžiausiu pasaulyje (tarp EV).
(5) 2020-10-16 10
Ilgiausios iš visų iki šiol buvusių ekspedicijų nariai įspėja – poliarinis ledas sparčiai tirpsta, po kelių dešimtmečių vasarą Arktyje apskritai gali nelikti ledo, jei žmonija neims kitaip elgtis.
(0) 2020-09-08 42
Pasaulio turtingiausieji seniai pamėgę jachtas. Jiems tai galimybė pabūti nuošalyje nuo tenkančio dėmesio, smalsių žvilgsnių ir įkyraus svetimų asmenų kišimosi. Vos pakėlus inkarą atsiveria platusis pasaulis. Jei įprastos jachtos tegali pasiūlyti keliavimo malonumą, superjachtos siūlosi penkių žvaigždučių viešbučio paslaugas. Ne už dyką žinoma.
(0) 2020-05-30 13
Praleidęs ketverius metus kelyje dviračiu iš Londono į Tokiją, landšafto dizaineris iš Latvijos ir beprotiškiausių idėjų autorius Aigarsas Lauzis vieną dieną suprato, kad jo kelionės būtų žymiai patogesnės, jeigu jo transporto priemonė neapsiribotų vien dviem pedalais.
(0) 2019-10-31 80
Viena olandų nevyriausybinė organizacija, pasiryžusi pasaulio vandenis išvalyti nuo plastiko, pristatė savo naujausią išradimą – plūduriuojančią šiukšlių rinkimo baržą, pavadintą „The Interceptor“ (gaudyklė).
(1) 2019-10-05 23
Visuomenei vis labiau rūpinantis ekologija ir gamtos tausojimu, auga susidomėjimas atsinaujinačiais energijos šaltiniais varomomis transporto priemonėmis. Todėl Lietuvos keliuose vis dažniau galima išvysti elektra varomus automobilius, o vidaus vandenis neseniai pasiekė pirmieji šalyje saulės energija varomi katamaranai, kuriuos galima išvysti apsilankius istoriniame Trakų mieste.
(2) 2019-09-09 12
Kelionė aplink pasaulį - ne vieno žmogaus svajonė. Ypač, jei bent dalį jos būtų galima įveikti prabangioje jachtoje. Tik „Silent 55“ nėra įprasta jachta - tai yra saulės energija varomas laivas. Jo neriboja degalų kiekis bakuose, jis nebijo leistis į labai tolimas keliones, o prabangos jausmą didina ir absoliuti tyla. Tik palaukite, kol pamatysite kainą.
(0) 2019-07-05 9
Pirmasis pasaulyje kruizinis laivas, iš dalies varomas akumuliatorių energija, iš šiaurinės Norvegijos dalies leisis į pirmąją kelionę, pranešė kruizus rengianti įmonė „Hurtigruten“.
(0) 2019-03-27 25
„Spearhead“ transportinių laivų klasė yra visiškai nauja. Šie laivai pradėti statyti tik 2010 metais. Vienas „Spearhead“ klasės laivas gali greitai pergabenti kuopos dydžio dalinius ir jiems priskirtas transporto priemones. Vienas toks laivas kainuoja apie 180 milijonų dolerių. Tačiau dabar Jungtinių Valstijų karinės jūrų pajėgos Kongreso prašo 49 milijonų dolerių, kad pakeistų vieno „Spearhead“ klasės laivo paskirtį.
(2) 2019-03-05 53
„Thunder Child“ - tai greitaeigio katerio prototipas, kada nors praversiantis kariniams jūrų laivynams ar pakrančių apsaugos tarnyboms. Jis yra greitas ir pasižymi plačiomis panaudojimo galimybėmis, tačiau įdomiausia jo savybė yra tai, kad jo neįmanoma apversti. Kaip toks gana nedidelis kateris gali būti neapverčiamas? Kaip tai apskritai įmanoma?
(5) 2018-10-04 16
Tai - danų bendrovei priklausantis keltas „Tycho Brahe“. Jis buvo pastatytas dar 1991 metais ir kursuoja tarp Helsingioro Danijoje ir Helsingborgo Švedijoje. Jame telpa 1250 keleivių, 260 sunkvežimių, 240 automobilių, 9 keleivinių traukinių vagonai. „Tycho Brahe“ laive - net 266 metrai bėgių. Jis pasižymi puikiomis dinaminėmis savybėmis ir gali vienodai sėkmingai plaukti abiem kryptimis. Tiesa, jis dar ir elektrinis.
(12) 2018-07-31 36
Pasaulis vis labiau stengiasi taupyti energiją bei pereiti prie mažiau taršių ir aplinkai draugiškesnių energijos šaltinių. Deja, bet pasaulyje yra fiksuojamas nerimą keliantis taršos lygis ir būtent iškastinis kuras yra pagrindinė aplinkosaugininkų galvos skausmo priežastis.
Ne tik įprastuose keliuose, bet ir vandens telkiniuose plaukiojančios transporto priemonės naudoja iškastinį kurą, dėl ko vis labiau blogėja vandens kokybė. Viskas skamba gana niūriai? Tačiau įsivaizduokite kruizinį laivą, kuriam nereikia iškastinio kuro ir jis dėka vandenilio, vėjo ir saulės energijos vis tiek plaukia. Skamba kur kas geriau ir toks laivas jau egzistuoja.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos