Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Rinkodara
 
 

Rinkodara

.
(5) 2016-02-05 47
Siekdamas išvengti asociacijų su Zikos virusu Indijos automobilių gamintojas „Tata“ nusprendė pakeisti „Zica“ hečbeko pavadinimą. Kompanijos rinkodaros specialistams dabar tenka sukti galvas, kaip pavadinti naująjį hečbeką, tačiau ir pirminis jų pasirinkimas greta blogiausių kitų kompanijų pavadinimų atrodytų visai nekaltai.
(4) 2016-02-04 1
To dar nebuvo: kompanija „Samsung“ nemokamai dalina telefonus „Galaxy Note 5“ turistams, atvykusiems į Pietų Korėją. Maža to, telefonuose jau yra SIM kortelė, taigi šalies svečiai dar gali ir nemokamai bendrauti bei naršyti internete.
(5) 2016-01-14 -24
Garsi degalinė žiauriai klaidina klientus. „Statoil“ naujienlaiškyje rašoma: „14 ct nuolaida kiekvienam litrui degalų!“ Ir skliausteliuose priduriama: „4 euro ct.“ Suprask, nuolaida nurodyta litais. Rimtai? Gyvename 2016 metais, o nuolaida nurodoma litais? Kaži, ar kainas jie rašo taip pat? Kažkaip abejoju, nes jos atrodytų kosminės.
(5) 2016-01-06 26
Planšetiniai kompiuteriai miršta – tegyvuoja planšetiniai kompiuteriai su žodeliu „Pro“! Praėjusių metų pabaigoje taip pagalvojusi „Apple“ pristatė „iPad“ profesionalams – su milžinišku ekranu, tanko galios procesoriumi, pieštuku ir klaviatūra. „Apple“ visada pristato daiktus antri, bet laimi. Gal jei būsime antri mes, mes ir laimėsime?“ – šių metų pradžioje pagalvojo „Samsung“ ir parodoje CES 2016 į sceną ištempė didžiulį planšetinį kompiuterį „Galaxy TabPro S“. Bet atrodo, kad šį sykį „Apple“ pralaimėjo...
(1) 2015-12-14 34
Kodėl “Durex” vadinamas “Durex”, “Nike” yra “Nike”, o “Fanta” yra “Fanta”? Jūs su šiais prekės ženklais susiduriate praktiškai kiekvieną dieną, bet ar žinote, ką reiškia jų pavadinimai? “Digital Synopsis” padės jums išsiaiškinti.
(3) 2015-12-11 20
Viena slapčiausių institucijų pasaulyje, Didžiosios Britanijos Vyriausybės komunikacijų valdyba (GCHQ), artėjančių švenčių proga paskelbė užšifruotą sveikinimą, kurį puolė spręsti internautai iš viso pasaulio.
(1) 2015-10-09 10
Įėjote į parduotuvę ir telefone iškart pastebėjote, kad gavote pranešimą: „Sveiki atvykę“. Keista, bet gal tik atsitiktinumas. Einate toliau, randate mėgstamų batelių porą. Juos pakeliate nuo prekystalio, apžiūrinėjate, o tuo metu greta jūsų esančiame televizoriaus ekrane rodoma, kad šiuo metu kaip tik šiems bateliams taikoma nuolaida, maža to, parodomas ir pavyzdys, kaip juos avintis žmogus atrodo iš šono. Jūs batelių užsinorite ir nusiperkate.
(0) 2015-09-17 29
<i>Mokslo žurnalistė ir „Švietėjo“ premijos laureatė Asia Kazanceva savo kailiu pajuto erotinių pramogų landžias reklamos technologijas</i>
(0) 2015-09-04 16
„Google“ per savo veiklos metus išaugo iš balto puslapio, turinčio tik langelį įvesti paieškos tekstui. Ši kompanija tapo neatsiejama mūsų gyvenimo dalimi, ir tai šiek tiek gąsdina: „Google“ apie mus turi daugiau duomenų ir kartais žino daugiau nei mes apie save žinome patys. Todėl nenuostabu, kad IT giganto logotipo pakeitimas taip pat buvo atliktas ne šiaip sau.
(3) 2015-08-12 37
Pirmasis straipsnis apie paklydimus ir apgaules vaizdo technikos reklamoje sukėlė karštas diskusijas. Šis klausimas yra tikrai neišsemiamas: visada bus apie ką pakalbėti. Šiandien mes turime daug raidžių 4K, galingus procesorius ir „stebuklingas“ spalvas – kaip gi be jų.
(4) 2015-07-17 117
Visos įmonės mėgsta ryškią reklamą ir intriguojančius šūkius – tai ne naujiena. Dar labiau bendrovėms patinka gundyti vartotojus skaičiais ir didžiuliais rodikliais. Kartais jie taip nori parodyti naują funkciją, kad tiesa ir sveikas protas pradeda išsikreipti.
(1) 2015-06-11 2
Kompanija „Facebook“ išleido mobilią programėlę, kuri specialiai sukurta darbui lėtuose tinkluose ir nebrangiuose Android telefonuose. Apie tai savo puslapyje pranešė „Facebook“ generalinis direktorius Mark Zuckerberg.
(3) 2015-05-26 7
Socialiniuose tinkluose išplito žinutė, kurioje ornitologas Julius Morkūnas atkreipė dėmesį į vieno alaus gamintojo reklamą, kurioje alus palyginamas su žuvėdra. Naudojamas teiginys „ko gero, žuvėdra“ ir „ko gero, geriausias alus pasaulyje“. Žvitri ornitologo akis iš karto pastebėjo, kad vaizduojama ne žuvėdra, o sidabrinis kiras, o tai iš esmės keičia reklamos prasmę – jei į vieną klausimą atsakai neigiamai, pakinta ir kito teiginio reikšmė.
(4) 2015-04-30 29
Vienas turtingiausių pasaulio žmonių, „Microsoft“ kompanijos įkūrėjas Billas Gatesas dar 1999 metais parašė ir išleido knygą „Verslas @ minties greičiu“. Savo knygoje B. Gatesas aprašė 15 tuo metu itin kontroversiškai skambėjusių prognozių, tačiau stebina, kad didžioji dauguma jų šiandien yra beveik išsipildžiusios.
(6) 2015-04-21 52
Kalbų ir kultūrų skirtumai visada buvo rinkodaros specialistų galvos skausmas. Marketingo nesėkmėms skirtas tinklalapis marketingshmarketing.net išvardino 11 bendrovių, kurių pavadinimai ar prekių ženklai užsienio kalbomis skamba nepadoriai. Šiame sąraše ir dvi žinomos Lietuvos įmonės.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos