Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Verslumas ir jo tendencijos
 
 

Verslumas ir jo tendencijos

.
(2) 2017-06-19 16
Kiekvienais metais įsteigiama tūkstančiai naujų įmonių, tačiau išsilaiko ir pasiseka – vos keletui.
(0) 2017-03-18 23
Tokios smulkmenos, kaip biurokratija, patikrinimai, galimi sulaikymai arba valdžios reikalavimai priimti į bendrovę, pavyzdžiui, kūno kultūros ekspertą darbuotojų fiziniam lavinimui, lietuvių verslininkų Baltarusijoje negąsdina. Tačiau jie neslepia, kad baltarusių požiūris į darbą kitoks nei lietuvių. Pavyzdžiui, sako bendrovės „Mebelain“ vadovas Eimuntas Jankauskas, visi įpratę girdėti, ką konkrečiai reikia daryti, ir, jei nebus pasakyta, jie nedarys nieko kita. Bet, jei kažką nurodys aukšto rango pareigūnas, trūks plyš tai reikės įgyvendinti.
(7) 2016-12-09 39
Interneto prekybos gigantas amerikiečių kompanija „Amazon“ atidarė pirmą eksperimentinę parduotuvę, kurioje nėra nei kasininkų, nei savitarnos kasų.
(3) 2016-11-16 13
Geriausiųjų šimtuką „2016 New Europe 100“ paskelbė „Financial Times“, rinkimus organizavę kartu su „Google“ bei leidiniu „Res Publica“ ir Višegrado fondais.
(0) 2016-10-12 -3
JAV informacinių technologijų lopšiu vadinamas Silicio slėnis – toli nuo Italijos. Tačiau šią savaitę Neapolio mieste įsikūrė viena jo kompanijų – „Apple“, kuri čia atidarė informacinių technologijų akademiją.
(0) 2016-07-21 24
Daugiau nei 100 tūkst. prenumeratorių, milijonai peržiūrų ir sėkmė vaizdo įrašų dalijimosi platformoje „YouTube“ – tuo gali pasigirti 25-erių kretingiškis Vilius Vasiliauskas, dabar gyvenantis Seule, Pietų Korėjoje.
(0) 2016-07-21 24
Čekija paskelbė kiaušinių karą Lenkijai. Tokia išvada buvo padaryta po to, kai Čekijos veterinarinės tarnybos grąžino 660 tūkstančių įvežtų kiaušinių, o šalies žemės ūkio ministras Marianas Jurečka paragino tokių nebepirkti.
(3) 2016-04-12 26
Tokijuje yra parduotuvė, kuri prekiauja tobulos formos ir puikaus skonio vaisiais. Būtent dėl to šioje parduotuvėje parduodami vaisiai yra itin brangūs.
(0) 2016-03-07 18
Atrodytų, mobiliųjų duomenų, telefonų, sinchronizuotų paskyrų, dalijimosi dokumentais debesyse amžiuje vizitinės kortelės tapo duokle kažkokiai archajiškai tradicijai. Tai lyg kokia amžinai užsiūta kelnių kišenė laikrodžiui. Lyg ant sienos šalia išmaniojo televizoriaus pakabinta verpstė. Bet neskubėkite spręsti apie jas iš saviškės – ne visi taip taupo užsisakydami. Ir ne visos jos tokios jau tolimos technologijoms.
(3) 2016-01-12 12
Vis daugiau gyventojų paliekant kaimus, ten mažėja ir parduotuvių. Todėl vienas švedas sumanė, kad tokiose nuo civilizacijos nutolusiose vietovėse galėtų veikti krautuvės, kurioms net nereikia darbuotojų.
(10) 2015-12-18 37
Jau anksčiau rašėme, jog Martinas Shkrelis, verslininkas, kuris pramintas „nekenčiamiausiu žmogumi internete“, išlaikė 5 tūkstančiais procentų „išpūstą“ ŽIV gydymui skirtą vaistų kainą, nors buvo pažadėjęs ją sumažinti po tarptautinio pasipiktinimo. Tačiau šį kartą nepasisekė ir jam.
(0) 2015-11-27 8
Asociacijos „Infobalt“ vykdomasis direktorius Paulius Vertelka ir mobiliosios programėles „Plag“ kūrėjas Ilya Zudinas tapo šių metų Lietuvos atstovais geriausiųjų Rytų ir Vidurio Europos inovatorių TOP 100 sąraše.
(11) 2015-11-27 25
„Jeigu iš Jūsų vagia, esate kažko vertas“, — sako profesionalūs fotografai. Tačiau retas asmuo, radęs savo kūrinį, klaidžiojantį internete be jo žinios, apsidžiaugia. Neretai kūrėjų pretenzijų nesuvokia ir nuotrauką išplatinę asmenys. Tuo tarpu teisininkai įspėja – kiekvienas kadro platinimas be autoriaus žinios ar leidimo, pasisavinusiam gresia pinigine bauda.
(13) 2015-09-28 37
Martinas Shkrelis gali būti nekenčiamiausias žmogus Amerikoje, rašo BBC. „Bloomberg“, apibūdindami jo verslo istoriją, pasirinko būdvardį „blogai pagarsėjęs“. „The Daily Beast“ tiesiai šviesiai jį vadina didžiausiu šikniumi farmacijoje. Beveik visose publikacijoje jis vadinamas „bro“ (JAV dažnai taip vadinami jauni baltaodžiai privilegijuoti, egocentriški ir seksistiški vyrai, kurie laiko save „alfa vyrais“). Tačiau pats M.Shkrelis, kuris nusprendė gyvybes gelbstinčius vaistus pabranginti daugiau nei 4 tūkst. procentų, save vadina altruistu, rašo „The Washington Post“.
(4) 2015-07-17 117
Visos įmonės mėgsta ryškią reklamą ir intriguojančius šūkius – tai ne naujiena. Dar labiau bendrovėms patinka gundyti vartotojus skaičiais ir didžiuliais rodikliais. Kartais jie taip nori parodyti naują funkciją, kad tiesa ir sveikas protas pradeda išsikreipti.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos