Viešasis transportas
.
![](http://185.58.65.36:9690/technologijos/b_discusion.jpg)
![](http://185.58.65.36:9690/technologijos/reitingas.png)
Klaipėdoje, S.Daukanto gatvėje, stūksančiame pastate gimsta „kūdikis“, kuris dienos šviesą turėtų išvysti po dviejų trijų savaičių. Įmonės „Vėjo projektai“ komanda baigia konstruoti modernų troleibusą-laboratoriją. Tačiau tai – tik pirmas laiptelis. Pagrindinis įmonės tikslas – sukurti inovatyvų ir ypač lengvą elektra varomą miesto autobusą, kurio geistų viso pasaulio viešojo transporto bendrovės.
![](http://185.58.65.36:9690/technologijos/b_discusion.jpg)
![](http://185.58.65.36:9690/technologijos/reitingas.png)
Rusas išradėjas Anatolijus Junitskis sugalvojo gamtą ir išteklius tausojančią transporto priemonę: ant specifinių stygų judantį traukinį, kurio išbandymui ir pristatymui pasirinko Lietuvą. Inžinierius šaliai žada ne tik viso pasaulio dėmesį, bet ir neregėtas investicijas.
![](http://185.58.65.36:9690/technologijos/b_discusion.jpg)
![](http://185.58.65.36:9690/technologijos/reitingas.png)
Magnetinės levitacijos traukiniai dėl ypač didelio greičio pastaraisiais metais sulaukė didelio mokslininkų susidomėjimo. Jų vystymosi pradžia buvo labai lėta – pirmasis 1984 m. važiavęs magnetinęs levitacijos traukinys judėjo vos 42 kilometrų per valandą greičiu.
![](http://185.58.65.36:9690/technologijos/b_discusion.jpg)
![](http://185.58.65.36:9690/technologijos/reitingas.png)
Vilniaus planuose dviejų objektų Antakalnyje – Olandų žiedo ir Jono Pauliaus II aikštės šalia Vilniaus Šv. apaštalų Petro ir Povilo bažnyčios – rekonstrukcija.
![](http://185.58.65.36:9690/technologijos/b_discusion.jpg)
![](http://185.58.65.36:9690/technologijos/reitingas.png)
Dejuojantiems, kad važiavimas viešuoju transportu Lietuvoje kainuoja brangiai, siūlome susipažinti su brangiausiomis pasaulyje viešojo transporto sistemomis. Visuose išvardintuose miestuose galioja gana sudėtingos bilietų tarifų sistemos. Sąraše nurodytos vidutinės vienos kelionės kainos.