Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Laivininkystės istorija
 
 

Laivininkystės istorija

.
(0) 2019-06-17 47
Dažnai manoma, kad garo variklių kūrenimas buvo sunkiausias darbas laive. Tai, beje, nebūtinai yra tiesa. Taip, vyrai semtuvais kelias valandas į karštutėles krosnis kabindavo anglį, tačiau pamainos trukdavo tik šešias valandas, kūrikai gaudavo geresnį maistą ir net labai gerą atlyginimą. Kur kas prastesnis buvo jų pagalbininkų darbas - jiems tekdavo atsikratyti ir pelenais!
(0) 2019-06-04 6
Šis atradimas buvo visiškai atsitiktinis. Mokslininkai paprasčiausiai norėjo patikrinti įrangą, bet vietoje to atrado nuskendusį laivą, kurio kol kas neidentifikavo. Šį atradimą tyrimų laivu „Okeanus“ padarė Nacionalinė vandenynų ir atmosferos tyrimų administracija (NOAA).
(0) 2019-04-24 -2
Šį mėnesį aukcione bus parduodamas laiškas, kuris atskleidžia įtemptą pasmerktojo „Titaniko“ kelionės momentą, kai laineris vos išvengė susidūrimo su kitu laivu likus vos kelioms dienoms iki 1912 m. katastrofos Šiaurės Atlante, rašo „IFL Science“.
(0) 2019-04-22 40
Lėktuvnešis „HNLMS Karel Doorman“ turėjo labai ilgą istoriją. 1944 metais jis, tuomet vadintas „HMS Venerable“, pradėjo tarnybą Karališkajame Jungtinės Karalystės laivyne. Tačiau 1947 metais buvo parduotas Nyderlandams. Jis vykdė įvairias misijas, tačiau viena diena išsiskyrė iš kitų. Lėktuvnešis yra skirtas gabenti lėktuvams, bet ar galima apmainyti šiuos vaidmenis?
(0) 2019-04-18 5
Šis laivas, tiek savo dydžiu ir galimybėmis, tiek ir savo restoranų virtuve, neabejotinai buvo pasaulio karalius. Prieš 107 metus balandžio mėnesį nuskendęs laivas buvo 270 metrų ilgio, o jo aukštis prilygo vienuolikos aukštų pastatui. Prabanga jis nenusileido ištaigingam viešbučiui, ypač kalbant apie maistą ir gėrimus, rašo foxnews.com.
(0) 2018-12-10 37
Žiūrint į praeitį lengva pastebėti klaidas ir galvoti, kas turėjo būti atlikta kitaip. Tačiau kritiniais momentais atsakingiems žmonėms dažnai pritrūksta šaltakraujiškumo. Ir dabar žmonės dažnai galvoja, kad „Titanikas“ galėjo išvengti tragedijos, jei jo varikliai būtų įjungę atbulinę eigą, bet ar tai tikrai yra tiesa? O gal reikėjo elgtis priešingai - padidinti greitį?
(0) 2018-12-07 13
„Titanikas“ nuskendo prieš daugiau nei 100 metų, tačiau jo istorija iki šiol kaitina žmonių vaizduotę. Prie to, aišku, prisidėjo ir garsusis filmas, po jo sekusi dokumentika, visa eilė knygų. Kai kuriuose iš šių darbų, beje, pasakojama, kad vienas iš aukšto rango jūrininkų paskutinėmis savo gyvenimo minutėmis darbavosi ne tik rankomis, bet ir revolveriu.
(0) 2018-11-21 80
Didžiųjų burlaivių laikai jau seniai pasibaigė. Gražūs mediniai laivai šiandien džiugina tik įvairiose šventėse, o juk prieš porą šimtų metų jie buvo tai, kas vertė pasaulį judėti. Jų architektūra buvo ne tik graži pažiūrėti, bet ir funkcionali. Štai kapitono kajutė beveik visada buvo laivo gale, bet ar žinote kodėl?
(0) 2018-11-13 73
Žiulio Verno „20000 mylių po vandeniu“ aprašomas milžiniškas kalmaras nėra visiškas išsigalvojimas. Tokie tikrai egzistuoja ir, panašu, žmonėms nėra visiškai draugiški.
(0) 2018-08-14 13
Tikrai turėjo likti bent kažkokių pėdsakų: pagalbos šauksmas radijo ryšiu, medinės gelbėjimosi valties lenta ar jūreivio kepurėlė. Kaip galėjo be pėdsakų dingti futbolo aikštės dydžio laivas su 309 žmonėmis?
(2) 2018-07-31 21
Šešiems kinams pavyko išgyventi „Titaniko“ katastrofą, o po paros jie jau buvo ištrinti iš šios istorijos. 1912-ųjų balandžio 15-ąją lediniame Atlanto vandenyje nuskendusiame „Titanike“ buvo 2224 žmonės. Tik maždaug 700 iš jų pavyko išgyventi. Tačiau prabėgus daugiau nei šimtui metų šešių išgyvenusių žmonių istorija ir aplinkybės, kodėl ši istorija neiškilo viešumon, pradeda aiškėti tik dabar, rašo allthatsinteresting.com.
(0) 2018-06-01 6
Šiaurinę Atlanto vandenyno dugno dalį nusėjusios laivų duženos – lyg priešistorinių gyvūnų griaučiai. Šie istoriniai paminklai – ne tik jūrų tyrinėjimų, prekybos, migracijos ir konfliktų pėdsakai, jie įdomūs ir kultūriniu požiūriu.
(0) 2018-05-28 25
„Kapitonas laivą palieka paskutinis“ - taip dažnai apibūdinama laivo vado atsakomybė. Tačiau kaip jis gali palikti laivą paskutinis, kai laivas turi daugiau nei 3300 žmonių, o gelbėjimosi valčių pakanka vos daugiau nei tūkstančiui? Toks likimas ištiko Edwardą Smithą - „Titaniko“ kapitoną, kuris garsiame filme vaizduojamas skęstantis kartu su savo laivu. Bet ar taip tikrai buvo? Ar Smithas priėmė sąmoningą sprendimą nepalikti laivo?
(1) 2018-05-25 57
1708 metais, po mūšio tarp Ispanijos ir Anglijos karinių laivynų, Karibų jūroje nuskendo ispanų galeonas „San Jose“, gabenęs aukso, sidabro ir smaragdų krovinį. O dabar, praėjus 310 metų po nelaimės, archeologai pagal išskirtines bronzines patrankas, nuskendusias kartu su laivu, galų gale oficialiai identifikavo laivo liekanas, rašo „Live Science“.
(0) 2018-04-14 19
Mokslininkai išsiaiškino, kad mistinis senovės legendų Saulės akmuo (Solstenen) jūrinei navigacijai galėjo būti naudojamas.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos