Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Eismo saugumo technologijos
 
 

Eismo saugumo technologijos

.
(6) 2019-04-02 12
Kuomet kalbame apie hakerius ir automobilių autopilotus, automatiškai kyla daugybė klausimų dėl saugumo. Ar jie gali įsilaužti į automobilio kompiuterį ir perimti jo valdymą? Ar taip galima sukelti avariją? Kinų hakerių grupė įrodė, kad tam nereikia kompiuterių ar programuotojų - pakanka kelių lipdukų ant gatvė.
(2) 2019-03-28 6
Seimas priėmė Administracinių nusižengimų kodekso pataisas, kuriomis nuspęsta nuo 2020 m. reglamentuoti atsakomybę už draudimo vairuoti transporto priemones, kuriose neįrengti antialkoholiniai variklio užraktai, nesilaikymą. Už naujas nuostatas balsavo 102 Seimo nariai, susilaikė 1 parlamentaras.
(0) 2019-03-25 7
Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) paskelbė, kad vietoje buvusių 139 stacionarių radarų įrengs dvigubai mažiau – tik 70, tačiau kiekybę esą atsvers kokybė – jie fiksuos ne tik greitį.
(0) 2019-03-19 -15
Ar jums pasitaiko momentų, kuomet į galvą šauna beprotiška mintis ir jos atsisakote jau po poros sekundžių? „Youtube“ kanalo „KrisXstream“ kūrėjas kažkaip sugalvojo išbandyti savo „Tesla Model S“ avarinio stabdymo sistemą pasitelkęs ne patį geriausią bandymų modelį - savo žmoną.
(0) 2019-03-17 7
Praėjusią savaitę Vilniuje išmanios infrastruktūros sprendimų bendrovė FIMA išbandė naujos kartos hibridinį greičio matuoklį. Tai buvo pirmasis šio naujausio eismo pažeidimų kontrolės įrenginio išbandymas Europoje, rašoma pranešime.
(0) 2019-03-15 32
Jei oro pagalvės yra tikrai būtinos saugiam automobiliui, kodėl jų neturi lenktyninės mašinos? Juk tikimybė patekti į avariją lenktynėse yra kur kas didesnė, o ir greitis yra nepalyginamas su tuo, ką pasiekiame gatvėse. Tarptautinė automobilių federacija nereikalauja, kad lenktyniniuose automobiliuose būtų oro pagalvės, bet ar žinote, kodėl?
(2) 2019-03-10 3
Lietuvos vairuotojai gerokai nustebo, kai vasario 11 dieną buvo išjungti visi 139 valstybinės reikšmės keliuose įrengti stacionarūs greičio matuokliai.
(9) 2019-02-27 45
Per artimiausius trejus metus automobilių gamintojai privalės aprūpinti savo modelius šiuolaikinėmis saugumo ir pagalbinėmis vairavimo sistemomis arba nebegalės pardavinėti savo automobilių visose Europos Sąjungos šalyse, įskaitant ir Lietuvą.
(0) 2019-02-06 5
Iki 2030-ųjų greičio viršijimo atvejų keliuose turi sumažėti penktadaliu. Taip praėjusiais metais svajojo susisiekimo ministras Rokas Masiulis. Tik kaip tą viziją įgyvendinti, kai netrukus valstybinės reikšmės keliuose neliks greičio matuoklių?
(0) 2019-02-05 0
Eismo sąlygos, sauga ir transporto priemonės per keletą metų labai pasikeitė ir dėl technologijų plėtros toliau sparčiai kinta. Vilniaus Gedimino technikos universitete (VGTU) viešėjęs Švedijos transporto administracijos vyresnysis patarėjas Larsas Ekmanas pastebėjo, kad ne visada plėtra vyksta tokia kryptimi, kaip tikimasi iš pradžių, rašoma pranešime žiniasklaidai.
(0) 2019-02-02 18
„Alfawise G70“ orientuojasi į tos pačios kainos automobilinių vaizdo registratorių segmentą, kaip ir „Xiaomi 70mai“. Net savo specifikacijų aprašymuose kompanija pateikia detalią lentelę, kurioje nurodomi šių dviejų įrenginių skirtumai ir, žinoma, daugelyje kategorijų „Alfawise G70“ lenkia populiarųjį „Xiaomi 70mai“. Tačiau ar tikrai tai tiesa? Gal tai tik rinkodarinis triukas, siekiant patraukti į save dėmesį? Apžvalgininkas nusprendė tai išsiaiškinti pats.
(2) 2019-01-07 13
Lapkritį buvo pristatyta naujoji „Porsche 911“ karta. Patogesnė, greitesnė, ekologiškesnė ir daugiau-mažiau atrodanti taip pat. Tačiau vienas dalykas iš karto krenta į akis - šis 911 kovos su vienu didžiausių sportinių automobilių priešu - akvaplanavimu. Kelio neišdžiovinsi, tai kaip visiškai sumažinti šios problemos tikimybę?
(0) 2019-01-03 10
Elektroninės automobilių saugumo sistemos yra nuostabūs išradimai. Jos gali užkirsti kelią autoįvykiui ir taip apsaugoti jus ir jūsų turtą nuo galimos žalos. Tačiau kartais atrodo, kad kai kurie automobiliai per daug kišasi į vairuotojo darbą. Tik pažvelkite, ką daro „Volvo XC40“.
(2) 2018-12-26 17
Tikriausiai sutiksite su tuo, kad automobiliniai vaizdo registratoriai yra labai panašūs vienas į kitą. Žinoma, lygindami surasime daug skirtumų - skirsis raiška, papildomos funkcijos, valdymas. Tačiau yra vienas skirtumas, kurį daugelis praleidžia pro akis - vidinis energijos šaltinis. Kas geriau - kondensatorius ar maža baterija?
(0) 2018-12-22 11
Dažniausiai įsigijus naują vaizdo registratorių reikia galvoti, kaip jį automobilyje pritvirtinti, kad jis atliktų savo funkciją, bet ir tuo pačiu netrukdytų savomis akimis matyti kas vyksta automobilio priekyje ir gale. Su šiuo vaizdo registratoriumi tokių klausimų tikrai nekils.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos