Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Saugus vairavimas
 
 

Saugus vairavimas

.
(2) 2015-07-09 20
Neretai pasitaiko atvejų, kai ant kelio partrenkiami laukiniai arba naminiai gyvūnai. Pasidomėkime, ką tokiais atvejais daryti.
(0) 2015-07-07 35
Penktadienį Kaune delnai iš baimės galėjo sudrėkti ne pažeidėjams, o pavyzdingiems vairuotojams. Juos stabdė policija. Sustabdytų vairuotojų veido išraiškos ir emocijų kaita kalba už save.
(20) 2015-06-22 11
Siekiant riboti automobilių greitį Kaune pradėtos rengti iki šiol nematytos kvadratinės greičio mažinimo salelės. Ateityje jų atsiras dar trijose gatvėse.
(15) 2015-06-17 79
Statistika byloja, kad labai daug sunkių avarijų užmiesčio keliuose įvyksta rizikingai lenkiant lėčiau važiuojančias transporto priemones. Bet kai kelias 2 eismo juostų, o tu pasiveji "fūrą" (vilkiką) arba dar blogiau – ištisą jų vilkstinę, rizikos laipsnis išauga keliagubai.
(1) 2015-05-07 13
Kelininkai jau kurį laiką bando įspėti vairuotojus, kad dėl suaktyvėjusios žvėrių migracijos keliuose reikia būti itin atidiems. Viena iš galimybių apsisaugoti – paisyti kelio ženklų, įspėjančių apie į kelią išbėgančius gyvūnus, ko nepadarė vaizdo įraše matomas vairuotojas.
(3) 2015-04-24 14
Atrodo laikai, kai girti kelių gaideliai galėjo girtis, kiek kuris įpūtė, nenumaldomai tolsta. Ateitis gaideliams liūdnesnė, nes aštuoni studentai iš Meksikos gerokai patobulino, į kai kuriuos automobilius montuojamą sistemą „AlcoStop“.
(0) 2015-04-20 6
Nuo ketvirtadienio 6.00 val. iki penktadienio 6.00 val. Lietuvos keliuose pirmą kartą vyko išskirtinė akcija – greičio matuoklių tolerancija buvo sumažinta iki nulio. Tai reiškia, kad jie fiksavo bet kokį greičio viršijimą – net ir 3 km/val. Penktadienio vidurdienį Policijos departamentas pateikė praėjusios paros statistiką, kurios duomenys ne vieną eismo specialistą bei vairuotoją nustebino.
(12) 2015-04-16 17
Pirmadienį policijos pareigūnai visoje šalyje pradėjo vykdyti visą savaitę, iki balandžio 19 d., vyksiančią specialią policinę priemonę „Pamėgink važiuoti tik saugiu greičiu. Turėtų patikti...“. Ši Europos kelių policijos tinklo TISPOL inicijuota saugaus eismo akcija skirta transporto priemonių važiavimo greičio kontrolei užtikrinti.
(26) 2015-04-15 23
Visą šią savaitę, balandžio 13–19 dienomis, policijos pareigūnai vykdo Europos kelių policijos tinklo TISPOL inicijuotą saugaus eismo akciją, skirtą transporto priemonių važiavimo greičio kontrolei užtikrinti.
(7) 2015-04-07 34
Automobilio padangų oro slėgis yra labai svarbus: jis sumažina ne tik padangos perkaitimo, sprogimo riziką, bet ir degalų sąnaudas, pagerina sukibimą su kelio danga.
(20) 2015-03-27 24
Klausimas, žinoma, retorinis. Tokios šiurpios vairavimo klaidos gali nutikti bet kuriam prie vairo pašaliniais dalykais užsiiminėjančiam vairuotojui ar vairuotojai. Tačiau eismo saugumą tirianti "AAA Foundation" dėmesį sutelkė į specifinį "žalių lapų" segmentą – vairuotojus, kurie dar nėra sulaukę 20-ies. Gauta statistika šokiruoja. Kaip ir vaizdus salone bei kelyje filmuojančių registratorių kadrai.
(6) 2015-03-27 7
Lietuva pernai metais pateko į Europos Sąjungos valstybių trejetuką, kurių keliuose vidutiniškai žuvo daugiausiai žmonių, antradienį pranešė Europos Komisija.
(11) 2015-03-14 -31
Lietuvoje vairuotojų sveikata tikrinama simboliškai ir vykdoma kas dešimt metų, per kuriuos gali daug kas pasikeisti. Specialistai kalba, kad šiai sričiai reikėtų skirti daugiau dėmesio, galbūt griežtinti reikalavimus bei tikrinti asmens psichofiziologinius gebėjimus.
(0) 2015-03-04 7
Mėgstate važiuoti lėtai, bet užtikrintai, ar nuolat skubate ir pykstate ant lėčiau važiuojančių vairuotojų? Japonijoje pradedantieji vairuotojai privalomai atlieka savo temperamento pažinimo testus. Psichologai tikina, kad pagal temperamentą galima nustatyti, koks žmogus bus vairuotojas, dėl ko jam gali kilti problemų ir kaip jas spręsti.
(12) 2015-02-25 24
Pėsčiųjų eismas taptų gerokai saugesnis, jeigu abiejuose „frontuose“ eisme dalyvaujantieji (ir pėstieji ir vairuotojai) ne tik stropiai taikytų Kelių eismo taisykles (KET), bet taip pat ir mąstytų racionaliai, būtinai pagalvotų ne tik apie saugumą bet ir abipusį patogumą. Iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad kelias nėra ta vieta, kur reikėtų ieškoti patogumo, tačiau įsigilinus galima išvesti atvejų, kai patogumo paieškos priveda ne tik prie didesnio saugumo (tai – pagrindinis laimėjimas), bet ir prie racionalesnio dalyvavimo eisme (pavyzdžiui, pėsčiajam gatvę pereiti užtrunka trumpiau).

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos