Nepilotuojamų orlaivių technologijos
.
(0)
2024-04-27
9
Gali būti, kad vieną dieną dronai galės įkrauti baterijas būdami lauke – užuot grįžę į įkrovimo stotelę. Tai būtų galima padaryti naudojant itin plonus saulės elementus, kurie jau sėkmingai išbandyti mažame kvadrakopteryje.
(0)
2024-04-08
0
Drono valdymas – mokslas, o mokytis reikia nuolatos. Geriausia yra užsirašyti į dronų mokyklą, kurioje gausite svarbiausią informaciją apie šiuos bepiločius orlaivius, žinosite, kaip pasirinkti tinkamiausią, galiausiai, suprasite – kaip jis turi būti valdomas, kad dužimo tikimybė būtų minimali.
(0)
2024-02-26
1
ES programos „Europos horizontas“ finansuojamo projekto ICAERUS tikslas – pristatyti ir remti veiksmingą, efektyvų ir saugų bepiločių orlaivių naudojimą. Taip pat nustatyti su jų naudojimu susijusias riziką ir pridėtinę vertę. Projekto pirmasis PUSH tipo atviras kvietimas buvo itin sėkmingas: pritraukė daugiau nei 55 pretendentus iš 17 Europos šalių, 5 atrinkti subprojektai jau įgyvendinami. Lietuvos inovatoriai, norintys pretenduoti į paramą pagal antrąjį kvietimą, paraiškas gali teikti iki šių metų gegužės 7 d.
(11)
2021-04-28
102
Visai neseniai buvo nufilmuota Los Andželo gatvėmis skraidanti į droną panaši skraidlentė.
(0)
2020-12-16
14
Keturių rotorių dronai yra labai stabilūs ir pakankamai taupiai naudoja energiją. Tačiau šešių dronų rotoriai gali pakelti sunkesnius krovinius. Naujas „xFold“ dronas gali pagal poreikį keisti savo rotorių konfigūraciją ir turėti net 12 rotorių.
(0)
2020-02-04
23
Stanfordo universiteto mokslininkai sukūrė sparnuotą robotą, galintį pamėgdžioti paukščių skridimo judesius.
(15)
2019-09-01
22
Šiemet aviacijos sektoriui didelė šventė – praėjo šimtmetis nuo tos akimirkos, kai mūsų šalyje pradėjo skraidyti lėktuvai. Norėdami įprasminti šią sukaktį, Vilniaus Gedimino technikos universiteto Antano Gustaičio aviacijos instituto (VGTU AGAI) atstovai savo sukonstruotu bepiločiu orlaiviu perskrido Lietuvą ir įveikė 397 km atstumą.
(2)
2019-08-13
19
Nuotoliniu būdu valdomų bepiločių orlaivių, dažniau vadinamų dronais, populiarumas neblėsta, o tik auga. Rinką papildo funkcionalesni, pranašesni ir patogesni šių įrenginių modeliai. Remiantis NASA mokslininkų teoriniais skaičiavimais, Vilniaus Gedimino technikos universiteto Antano Gustaičio aviacijos instituto (VGTU AGAI) Aeronautikos laboratorijoje sukurtas pirmasis ir vienintelis Lietuvoje, saulės energija varomas fiksuoto sparno bepiločio orlaivio „Solarwing2“ prototipas, paremtas paukščio skrydžiu.
(0)
2019-04-29
7
Šis seną aviacinę bombą ar dirižablį primenantis orlaivis - tai jau tris metus Jungtinėje Karalystėje kuriamas „Phoenix UAV“. Tai - ypatingas dronas, kuris nenaudoja degalų, skrenda visiškai tyliai ir ore gali praleisti praktiškai neribotą laiką. Na, beveik neribotą.
(0)
2017-11-08
19
DARPA, JAV vyriausybinė organizacija, 2015 metais paskelbė konkursą skledžiančio drono sukūrimui. Jis privalėjo naudoti minimalų energijos kiekį, būti mažas, vienkartinis, naudojamas būryje. Tačiau sunkiausiai įvykdomas reikalavimas buvo tai, kad po užduoties įvykdymo dronas privalėjo visiškai pranykti. Mokslinę fantastiką primenantys reikalavimai jau visai netrukus gali būti išpildyti.
(0)
2017-05-19
15
Čekų orlaivių konstravimo veiklą vykdantis startuolis „Primoco UAV“ pristato bepilotį orlaivį, ore galintį praleisti daugiau nei 9 val.
(4)
2017-04-24
25
Prieš porą dešimtmečių filmuose apie ateitį matyti skraidantys automobiliai atrodė fantastinis ir labai tolimas išradimas. Šiandien – tai ne tik įmanoma, bet jau ir veikia. „Lilium Aviation“ paviešino vaizdo įrašą, kuriame demonstruojamas sėkmingas elektra varomos mašinos skrydis.
(0)
2017-04-01
12
Kompanija „HES Energy Systems“ praeitais metais pristatė kvadrokopterio modelį, kuris sugeba skraidyti iki keturių valandų. O tuo tarpu, kol mes išvysime šį stebuklą, susipažinkime su nauju šios komandos fiksuoto sparno bepiločiu, kuris stebina savo galimybėmis. Pasak kūrėjų, prietaisas Hywings gali skraidyti iki 10 valandų.
(0)
2016-12-06
43
Suteikti medicininę pagalbą žmonėms ne visada yra lengva. Pavyzdžiui, karo zonose esančius sužeistus karius evakuacija yra ne tik sunki, bet ir pavojinga užduotis. Sraigtasparniai negali pasiekti visų vietų ir dažnai patys tampa priešiškos ugnies aukomis, o ir antžeminis transportas negali pervažiuoti sudėtingų gamtinių ir kitų kliūčių. Kokia išeitis? Autonominis lėktuvas, galintis gabenti sužeistuosius bei įrangą – tai nėra mokslinė fantastika, pirmasis prototipas jau skraido.