Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Reikalavimai pilotams
 
 

Reikalavimai pilotams

.
(0) 2024-07-02 10
Nyderlandų pilotė Narine Melkumjan skrido mokomuoju lėktuvu, kai staiga atsivėrė lėktuvo gaubtas.
(0) 2022-02-01 10
Jei 1950 m. įliptumėte į keleivinį lėktuvą ir žvilgtelėtumėte į kabiną, ten būtumėte matę penkis žmones: du pilotus, radijo operatorių, navigatorių ir skrydžio inžinierių.
(0) 2022-01-27 47
Kūrėjai teigia, kad automobilis, galintis transformuotis į nedidelį orlaivį, puikiai išlaikė skrydžio bandymus Slovakijoje.
(0) 2021-05-21 24
Dažnas Holivudo siužetas, kai neišvengiamai tam tikru momentu pilotas ar pilotai tampa neveiksnūs, o pagrindinis personažas, kuris dažniausiai neturi pilotavimo patirties, priverstas perimti šturvalą, kad saugiai nutupdytų lėktuvą.
(3) 2020-08-05 2
Štai keli įdomūs faktai apie Pakistaną: sostinė Islamabadas nėra didžiausias šalies miestas. Gyventojų tankis Pakistane - 5,6 kartus didesnis nei Lietuvoje. Daugiau nei 30 % pilotų Pakistane licencijas įgijo nelegaliai. Pala, ką?
(0) 2018-06-06 5
Turbūt akivaizdu, kad keleivių saugumas skrydžio metu priklauso nuo pilotų. Ir jų taisyklės skiriasi nuo tų, kurios taikomis įprastiems keleiviams. Pavyzdžiui, pilotai gali nurodyti konkrečius asmenis, su kuriais nenori dirbti. Arba – darbo metu lėktuvo pilotai, dirbantys kartu, negali valgyti to paties maisto.
(1) 2018-05-29 9
Tokius siužetus esame matę filmuose. Lėktuvo pilotas netenka sąmonės (ar miršta), paleidžia vairalazdę ir lėktuvas iš karto smenga žemyn. Pasigirsta vėjo šniokštimas, pradeda klykti aliarmo signalas, keleiviai puola į paniką. Bet ar tikrai viskas vyktų taip? Kas iš tiesų nutinka, kai pilotas netenka sąmonės?
(0) 2018-03-27 24
Jei ketinate vairuoti, alkoholio apskritai atsisakote. Taip elgiasi visi atsakingi žmonės - alkoholis ir vairavimas yra nesuderinami dalykai. Kelių policija stengiasi, kad girtų vairuotojų kelyje būtų mažiau, o kas tikrina pilotų blaivumą? Ar labai išsigąstumėte, jei atsakytumėme, kad niekas? O jei skrydžių palydovai pilotams prie vakarienės pasiūlytų ir vyno?
(0) 2018-02-13 12
<em>Vieno piloto valdymas pirmiausia bus išbandytas krovininiuose lėktuvuose, bet jei visuomenė pritars, tas pats galėtų būti atlikta ir keleiviniuose lėktuvuose</em>
(8) 2017-08-21 28
Nuolat pasigirstančios kalbos apie gerai apmokyto specialisto svarbą šiuolaikinėje kariuomenėje regis tuoj sulauks solidaus argumento. Vienas brangiausių pasaulio karinis projektas F-35 toliau persekiojamas problemų. Dabar tai tiesiogiai liečia pilotų sveikatą. Ir labai tikėtina psichologinį jų pasirengimą valdyti sudėtingą penktos kartos orlaivį.
(1) 2017-03-14 18
Rusijos gyventojai – nepaprastai sunerimę: savo likimą jie galbūt atiduoda į nepatikimų pilotų rankas. Daugybė pažymėjimų, suteikiančių teisę pilotams valdyti civilinius lėktuvus, gali būti suklastoti.
(3) 2017-02-01 8
Pilotai viską daro pagal procedūras. Jeigu sugedo variklis, jie nepuola kažką spaudyti kaip dažnai matome filmuose, o vadovaujasi taisyklėmis. Vienas iš pilotų atsiverčia instrukciją ir ją skaito, o kitas iš eilės vykdo visus joje nurodytus veiksmus. Piloto klaida gali būti kritinė ir kainuoti žmonių gyvybes, todėl šitaip elgiamasi tam, jog būtų išvengta žmogiškojo faktoriaus, pavyzdžiui, panikos. Šiuolaikinės technologijos leidžia automatizuoti lėktuvo sistemų darbą. Orlaiviai dažniausiai skrenda valdomi autopiloto. Tai sumažina pilotų darbo krūvį, taigi vis labiau išvengiama žmogiškųjų klaidų.
(0) 2015-12-22 18
Aero L-29 Delfin (NATO – Maya) – toli gražu ne pats galingiausias ir ne pats pažangiausias reaktyvinis lėktuvas. Tai veikiau senas mokomasis "čekoslovakiškas" lėktuvėlis. Tačiau reaktyvinis. O skraido taip, kad... Žodžiu, eksperimento dalyvis su pilotu kirto lažybų, kad be vargo ištvers visas aukštojo pilotažo figūras, kurias tik šiuo lėktuvu pavyks atlikti pilotui. "O be reikalo..." – po skrydžio savo sprendimą lažintis pakomentavo jis.
(3) 2015-11-17 38
Nėra pagrįstų įrodymų, kad įjungtas telefonas skrydžio metu gali paveikti lėktuvą, sako pilotas Donatas Latvėnas. Jo teigimu, taip pat nereikėtų tikėti viskuo, ką rodo filmai, – jei keleivis elgsis nedrausmingai, jo tramdyti tikrai nebus iškviestas pilotas.
Metai: visi
[1-15] 16-30 >>

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos