Greitieji traukiniai Lietuvoje
.


Susisiekimo viešuoju transportu ateities klausimų svarstymas Vilniaus miesto savivaldybėje primena katės ir pelės žaidimą. Atrodytų, miesto taryba priima sprendimus, pasirenka koncepciją, tačiau matyti, kad įgyvendinti tuos sprendimus nesiruošiama. Progresyviai mąstantys visuomenininkai nori atkreipti miestiečių dėmesį, kad rengdami ateities planus valdininkai nemąstydami žengia didelį žingsnį atgal – proteguojamas ekonomiškai neefektyvus viešasis transportas.


Lietuva gali turėti vilčių greituoju traukiniu vežti ne tik krovinius iš Kinijos į Klaipėdą, bet ir keleivius iš Vilniaus į Šiaurės Italiją – prieš porą savaičių užsiminė Vilniuje viešėjęs „Rail Balticos“ koordinatorius. Tokių planų įgyvendinimo pavyzdžiu gali būti japonų korporacija „Hitachi“, prieš gerus metus vietoj lėtų ir vėluojančių traukinių greituosius paleidusi Pietryčių Anglijos vidaus linijomis.
|
||