Tupolev
.


Vietoj trijų tokių lėktuvų Rusijos gamykla iki metų pabaigos gali pasiūlyti tik vieną.


Nepaisant to, kad Tu-104 simbolizavo sovietinės civilinės reaktyvinės aviacijos pradžią, jo avaringumas viršijo visas leistinas ribas.


Sovietinis Tu-144 buvo SSRS atsakas prieš „Concorde“, bet paslaptinga katastrofa 1973 m. Paryžiaus oro parodoje sugriovė jo reputaciją.


Savo oro laivyne Šiaurės Korėja turi antonovų, iljušinų ir tupolevų, rašoma portale „gazeta.pl“. Keleiviai gali skristi tik į Kinijos, Šiaurės Korėjos ir Rusijos oro uostus. Olandų fotografas Arthuras Mebiusas savo akimis pamatė, kaip dirba Šiaurės Korėjos valstybinė aviakompanija „Air Koryo“.


<i><a href="http://www.technologijos.lt/n/technologijos/lektuvai_ir_aviacija/S-58970/" >Teroristinio išpuolio versija</a>, panašu, bliūkšta ir realesnė darosi ta, kad norint skraidyti <a href="ht


<i>Aviacijos ekspertas V. Liubinas neabejoja, kad Tu-154 sudužo dėl teroristinio išpuolio. Apie tai jis papasakojo interviu leidiniui „<a href="http://obozrevatel.com/crime/10639-katastrofa-tu-15


Pirmąją Kalėdų dieną Juodojoje jūroje sudužo 92 žmones skraidinęs Rusijos gynybos ministerijos lėktuvas Tu-154, kurio modelis – vienas iš geriausiai žinomų šalyje, skelbia CNN.
|
||