A-10 ( | )
.


Ekspertai pastebi, kad tobulėjant oro gynybai ir nepilotuojamoms sistemoms, atakos lėktuvai susiduria su naujomis grėsmėmis.


Amerikos įstatymų leidėjai rado įdomų variantą užbaigti šio atakos lėktuvo karjerą, tačiau galutinis sprendimas dar toli.


JAV oro pajėgų pareigūnai mano, kad A-10 yra per daug pažeidžiamas, kad galėtų išgyventi šiuolaikiniame konflikte. Tačiau kai kurie ekspertai pastebi, kad jie gali būti naudingi lydint F-16, kurių tikisi Ukraina.


A-10, pramintas „Warthog“, buvo sukurtas specialiai sausumos pajėgų artimam oro palaikymui. Papildomas jo vaidmuo – nukreipti kitus orlaivius atakuoti antžeminius taikinius.


Praėjusią savaitę paviešintoje ataskaitoje pateikiama naujos informacijos apie penktos kartos daugiafunkcio naikintuvo „Lockheed Martin F-35 Lightning II“ veikimą mūšio lauke, praneša „Defense One“.


„Fairchild A-10 Thunderbolt II“, dar žinomas kaip „Warthog“ yra vienas garsiausių šturmo lėktuvų pasaulyje. Tai - dvimotoris reaktyvinis lėktuvas, skirtas antžeminiams taikiniams atakuoti. A-10 įprastai remia antžemines pajėgas, naikina šarvuotą techniką, įtvirtinimus. Pirmam skrydžiui „Warthog“ pakilo 1972 metais, 1977-aisiais lėktuvas pradėjo tarnybą. Gal jis tiktų Ukrainai?


JAV oro pajėgos jau daugiau nei 10 metų nori atsisakyti atakos lėktuvų, nes kariuomenė nori daugiafunkcių platformų, galinčių atlikti įvairias užduotis.


Ukrainos ginkluotųjų pajėgų Rytų grupė pakomentavo galimą Vakarų šturmo lėktuvų perdavimą Ukrainai.


Arba apie užkulisius, kai karinė pagalba iš šalių partnerių perduodama Ukrainos ginkluotosioms pajėgoms.


Jungtinių Valstijų oro pajėgos nori kuo skubiau atsikratyti legendiniais „A-10 Thunderbolt II“ lėktuvais.


Sunaikinimo scenos greitkelyje tapo vienais iš labiausiai atpažįstamų karo vaizdų.


Priežastis ta, kad rusai turi per tankią priešlėktuvinę gynybą, todėl sunku naudoti bet kokio tipo atakos lėktuvus.