Automobilio sandara ir remontas
.


Kova su automobilio korozija yra daug sunkesnė nei pataisyti net rimtus mechaninius defektus. Dar blogiau, jei gamintojas tinkamai neapsaugo automobilio nuo rūdžių, tokia kova nuo pat pradžių gali būti pasmerkta nesėkmei, ypač jei automobilis jau senas. Štai kodėl verta žinoti, kurie naudoti automobiliai turi didelę korozijos problemą.


Daugelis siekdami sutaupyti renkasi ne naują, o naudotą transporto priemonę. Toks sprendimas dažnai priklauso nuo turimo biudžeto, o tai lemia ir automobilio modelį bei jo amžių. Vis dėlto, renkantis naudotą automobilį, svarbu atkreipti dėmesį ne tik į kainą, bet ir į jo patikimumą.


Automobiliai slepia daugybę paslapčių, kurias vairuotojai atranda tik po kelerių metų naudojimo arba išvis neatranda. Vienas iš įdomiausių elementų – rankenėlės virš durelių. Dažniausiai jas naudojame ne pagal pirminę paskirtį, o kokia ji yra iš tiesų?


Renkantis automobilį vienas iš pagrindinių kriterijų yra variklio resursas. Ypač vertinami modeliai, kurie gali įveikti 400 tūkst. kilometrų be didesnio remonto. „UaMotors“ paskelbė automobilių, kurių varikliai lengvai įveikia 400 tūkst. kilometrų be gedimų, reitingą.


„Citroen“ sėkmingai atgrasė nelaimingą pirkėją nuo elektromobilių ir jo prekės ženklo pirkimo.


Ar automobilyje su suskystintų gamtinių dujų (SGD) įranga jaučiamas dujų kvapas? Kas tai sukelia ir ką daryti tokiu atveju?