Turizmas
.
(0)
2024-04-10
28
Žinia apie naująją Vilniaus rinkodaros kampaniją „Expectations vs. Reality“ (liet. „Lūkesčiai ir realybė“) ritasi per pasaulį. Vokietijos kelionių portalas „Reise Reporter“ ne tik pozityviai aprašė kampaniją, bet ir šia proga savo skaitytojams priminė, kodėl 2024-ieji yra palankūs metai aplankyti Vilnių. Kitos tikslinės rinkos – Jungtinės Karalystės – rinkodaros portalo „The Drum“ redaktorius Gordon Young teigia, kad Vilnius jau išlošė su šia kampanija. Vien per pirmas penkias dienas pasirodė daugiau nei 40 publikacijų, kurių dauguma teigiamos, o bendra pasiekta tarptautinė auditorija – 34 mln. Preliminari tokio pasiekiamumo finansinė vertė – apie 300 tūkst. Eur.
(0)
2024-04-08
9
Startuoja nauja Vilniaus verslo plėtros ir turizmo agentūros „Go Vilnius“ rinkodaros kampanija „Expectations vs. Reality“ (liet. „Lūkesčiai ir realybė“), kurios tikslas – didinti miesto žinomumą tikslinėse turizmo rinkose: Didžiojoje Britanijoje ir Vokietijoje. Naujoji kampanija meta iššūkį įsisenėjusiems stereotipams ne tik apie Vilnių, bet ir visą Rytų Europos regioną.
(0)
2024-03-19
14
Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ duomenimis, sostinė praėjusiais metais sulaukė didesnio turistų skaičiaus nei 2022 m.: skaičiuojama, kad iš viso miestą aplankė beveik 1,2 mln. svečių, apsistojusių įvairiose Vilniaus apgyvendinimo įstaigose. Didžiąją dalį apsilankiusiųjų sudarė užsieniečiai iš Europos ir JAV.
(0)
2024-03-13
1
Mūsų gyvenimas šiandien yra dinamiškas ir nuolat kintantis, o technologijų vaidmuo joje yra tiesiog neįkainojamas. Technologijos įsiskverbia į beveik visus gyvenimo aspektus, įskaitant kelionių ir turizmo sektorių, kur jų poveikis yra tiesiog neįkainojamas. Dėl interneto galimybių dabar galime atlikti rezervacijas tiesiog iš namų, o virtualios realybės technologijos suteikia galimybę išbandyti keliones net neiškeliaujant. Šios inovacijos visiškai pakeitė mūsų požiūrį į kelionių planavimą, patirtį ir atsiminimų kaupimą. Dabar galime lengvai planuoti keliones, mėgautis jomis ir dalintis savo patirtimis su kitais, o visa tai dėka technologijų pažangos.
(0)
2023-12-30
5
Yra daugybė būdų sužinoti šį tą naujo. Galite skaityti knygas, žiūrėti filmus, klausyti tinklalaides, naršyti po straipsnius ir kitą turinį internete, prisijungti prie kokios nors formalaus švietimo įstaigos ir taip toliau. Bet yra ir dar vienas, kiek labiau turistinis būdas - galite lankyti mokslo ir technologijų muziejus.
(0)
2023-12-19
3
Daugelis populiarių vietų visame pasaulyje nukentėjo nuo per didelio turizmo, taršos ir miškų naikinimo. Tačiau yra keletas šalių, kurios lieka palyginti nepaliestos.
(0)
2023-12-18
0
Antrajame dešimtuke atsidūrė tokie objektai, kaip Luvras Paryžiuje (13 vieta) ir aukščiausias dangoraižis pasaulyje Burdž Chalifa Dubajuje (14 vieta).