Elektromobiliai
.


Tai vienas prieinamiausių elektromobilių su pažangiu DI vairavimu be papildomų mokamų prenumeratų.


Pusė Japonijos vidaus rinkoje kasmet parduodamų automobilių priskiriama „kei-car“ segmentui, kurie dėl savo mažų gabaritų yra patogūs naudoti ankštose gatvėse ir naudingi mokesčių atžvilgiu.


Sunkvežimių ir autobusų pritaikymas elektra varomiems varikliams nėra lengva užduotis.


Šiandien akivaizdu, kad elektromobilių proveržis rinkoje nėra toks spartus, kaip prognozuota.


Kalifornijos startuolis „Telo“ pristatė savo debiutinį modelį – kompaktišką elektrinį pikapą MT-1. Įperkamas automobilis bus pradėtas gaminti nuo 2026 m. pabaigos ir bus siūlomas iki 500 arklio galių versijomis.


Nesunku įsivaizduoti tragiškas beveik 4 tonas sveriančio „Rivian“ ir lengvo, kompaktiško automobilio su vidaus degimo varikliu kaktomušos pasekmes.


Šiuo metu vykstanti ekologinė revoliucija nėra be trūkumų. Įsivaizduokite pasaulį po kelių dešimtmečių, kai saulės baterijos, vėjo turbinos ir elektromobiliai masiškai keliauja į metalo laužą. Ar tada, pavyzdžiui, panaudotos baterijos tik terš mūsų aplinką?


Jau keletą metų žiniasklaidoje ir socialinės žiniasklaidos platformose galima rasti nuotraukų ir vaizdo įrašų, kuriuose užfiksuotos Kinijos automobilių stovėjimo aikštelės, „perpildytos“ elektromobiliais. Trūksta vietos, ir valdžios institucijos bando rasti geriausią įmanomą situacijos sprendimą. Kokia šios neįprastos „tendencijos“ atsisakyti transporto priemonių priežastis?