Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Elektromobilių akumuliatoriai
 
 

Elektromobilių akumuliatoriai

.
(1) 2024-10-03 5
Kinijos kompanija CATL yra didžiausias elektromobilių baterijų gamintojas pasaulyje. Ji pasauliui parodė naujos kartos bateriją su neįtikėtinai ilgu tarnavimo laiku, pranešama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.
(0) 2024-08-20 2
Kinijos automobilių gamintoja „Zeekr“ teigia, kad jos naujos elektromobilių baterijos įkraunamos greičiau nei bet kurios konkurentės, įskaitant pramonės lyderes „Tesla“ ir BYD.
(1) 2024-07-21 15
„Geely“ atstovai teigia, kad tokį akumuliatorių galima krauti iki 3 500 kartų, o tai prilygtų maždaug milijono kilometrų ridai.
(0) 2024-06-29 6
Vienas iš svarbiausių elektromobilių parametrų yra jų baterijų įsikrovimo greitis, tai lemia, kiek laiko gaišite stoviniuodami krovimo stotelėse. Vokietijos „P3 Group“ kiekvienais metais išbando, kaip greitai įmanoma pakrauti naujausius elektra varomus modelius. Šių metų tyrime dalyvavo 10 automobilių.
(33) 2024-06-22 9
Ne paslaptis, kad didžiąją dalį elektromobilio kainos sudaro jo baterija. Po kelių metų eksploatacijos nuo jos gyvybingumo priklauso ir elektromobilio kaina naudotų automobilių rinkoje.
(0) 2024-04-25 9
Blizgantis aukso atspalvis, kuriuo spindi sutrūkinėjęs pirito gabalas, suteikia klaidingų iliuzijų apie uolieną, kuri toli gražu nėra tokia vertinga kaip tikras auksas – tačiau naujas tyrimas rodo, kad „kvailių auksas“ gali būti vertingesnis, nei manyta. Nustatyta, kad Jungtinėse Amerikos Valstijose paimtame pirito mėginyje yra stebėtinai daug cheminio elemento ličio (Li), kurio pasauliui labai reikia, norint sukelti baterijų revoliuciją.
(0) 2024-03-08 14
Europos Sąjunga jau apsisprendė, kad ateitis priklauso elektromobiliams. Panašia kryptimi suka ir kitos išsivysčiusios valstybės. Tačiau dar teks nueiti ilgą kelią, kol visas transportas taps elektrinis ir ekologiškas. Labiausiai išloš greičiausiai šią kelionę įveikę gamintojai, tad dabar jie meta milijardines investicijas į geresnių baterijų technologijų kūrimą. Kokios tendencijos matomos ateityje ir koks prizas laukia gamintojų bei vartotojų?
(0) 2024-02-08 3
Vis daugiau transporto pramonės žaidėjų kelia aukštesnius tvarumo tikslus. Itin dažnai jie savo veikloje ima taikyti žiedinės ekonomikos modelį, kad sumažintų paliekamą anglies pėdsaką. Ne išimtis – ir sunkiasvorio transporto gamintojai. Pastarieji suformuotose strategijose neretai pagrindinį dėmesį numato skirti senesnių sunkvežimių ir autobusų baterijų veikimo trukmės pailginimui. To siekiama perdirbant akumuliatorius ir pakartotinai naudojant vertingas jų medžiagas.
(5) 2024-01-11 17
Kuriant naujus akumuliatorių elementus labai svarbu užtikrinti atsparumą. Automobilių pramonėje įmonės siekia, kad po 700 įkrovimo ciklų baterijos talpa nesumažėtų daugiau kaip 20 proc. „QuantumScape“ kietakūnis elementas šiuos rezultatus pranoko – po 1000 ciklų bandymo, atlikto „PowerCo“ akumuliatorių laboratorijose Salzgiteryje, jis prarado tik penkis procentus visos talpos.
(2) 2024-01-04 -8
Ši žiema prie elektromobilio vairo kai kuriems – pirmoji: vien per pirmąjį 2023 metų pusmetį užregistruoti 1009 elektra varomi automobiliai, tai beveik dukart daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Net ir ne pirmus metus važinėjantys elektromobiliais atšalus orams padaro kritinių klaidų, kurios gali sutrumpinti transporto priemonės gyvenimą. Ekspertai dalijasi patarimais, kaip tokių klaidų išvengti.
(1) 2023-12-30 8
Ne paslaptis, kad vienas didžiausių elektromobilių trūkumų, dėl kurio jų nesirenka didžioji dalis žmonių, yra akumuliatoriai. Norint pasiekti tokį nuvažiuojamą atstumą, kuris prilygtų automobiliams su vidaus degimo varikliais, reikia į automobilius montuoti milžiniškos talpos baterijas, jos sunkios ir užima daug vietos. Be to, jos ilgai kraunamos arba reikia itin galingų krovimo stotelių, kurių yra vos keletas.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos