Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Traukinių saugumas
 
 

Traukinių saugumas

.
(0) 2024-06-08 15
Sugedus tramvajaus stabdžiams, vienas žuvo, daugiau nei šimtas buvo sužeista.
(0) 2024-01-09 21
Dėl avarijos buvo pažeista gretima vėžė, tačiau aukų nebuvo. Rusijos Federacijos tyrimų komitetas pradėjo baudžiamąjį tyrimą.
(0) 2023-11-22 14
Avarijos liudininku tapęs rusas juokavo apie dviejų traukinių susidūrimą, rašoma įraše socialiniuose tinkluose. Tuo tarpu Rusijos žiniasklaida praneša, kad buvo sužeistų.
(0) 2023-09-30 11
Prekinio traukinio lokomotyvas nulėkė nuo bėgių, patvirtino Rusijos geležinkeliai. Įvykio tyrimą atlieka Rytų Sibiro transporto prokuratūra.
(1) 2023-03-13 31
Pirmasis didelis gedimas Putino atidarytoje metro linijoje įvyko Kinijos rangovo pastatytoje atkarpoje, rašo Rusijos žiniasklaida.
(0) 2022-12-01 53
Operacija, kurią stebėjo milijonai žiūrovų, buvo svarbaus testo dalis.
(3) 2022-07-20 197
Valstybės įmonė Rusijos geležinkeliai (RŽD) paprašė Europos Sąjungos Tarybos panaikinti sankcijas. Apie tai „Telegram “ parašė bendrovės spaudos tarnyba.
(0) 2022-06-29 -6
Liudininkų teigimu, ankstyvą pavasarį Baltarusijos saugumo pajėgos įsiveržė į namus ir žiauriai sulaikė įtariamuosius. Iki birželio vidurio mažiausiai 11 žmonių buvo įkalinti už „dalyvavimą teroro aktuose“.
(3) 2022-02-01 37
Jau kelias savaites socialinėje žiniasklaidoje vyrauja vaizdai, kuriuose matyti tūkstančiai plastikinių įvyniojimų, kartoninių dėžių ir pakuočių, gulinčių palei geležinkelio bėgius Los Andžele.
(1) 2022-01-17 8
Traukiniai negali greitai sustoti ar nusukti į šoną. Vidutinis krovininis traukinys yra maždaug 2 kilometrų ilgio (90-120 geležinkelio vagonų). Kai toks traukinys juda 90 kilometrų per valandą greičiu, jo mašinistui nuspaudus avarinį stabdį, traukinys sustoja tik nuvažiavęs dar 1,5 ar daugiau kilometrų.
(2) 2018-11-21 26
Žiūrėdami senus filmus tikriausiai bent kartą esate pastebėję, kad garvežiai priekyje turėjo didelį pleištą primenantį įtaisą. Šis agresyviai atrodantis daiktas turėjo akivaizdžią funkciją - turėjo nuo bėgių pašalinti kliūtis. Bet kodėl nieko panašaus nematome ant šiuolaikinių lokomotyvų?
(1) 2018-11-20 70
Filmo herojų vejasi traukinys. Jis bėga, tačiau mašinistas jo nemato, o trauktis nėra kur. Desperatiškai jis neria žemyn ir pilvu prisiglaudžia prie pabėgių. Traukinys garsiai dardėdamas per minutę pravažiuoja nekliudydamas herojaus ir jis išgyvena kovoti dar vieną dieną. Bet ar tai realu? Ar gulėdamas tarp bėgių žmogus tikrai būtų saugus?
(0) 2018-11-01 17
Japonija garsėja savo darbo kultūra. Jei ką nors dirbi, tai dirbk gerai. Ypač, jei tavo darbas yra atsakingas. Būtent dėl to Vakarų Japonijos Geležinkelių darbuotojai turėjo tuneliuose pritūpti šalia didesniu nei 300 km/h greičiu lekiančių traukinių. Tiesa, dabar šio kankinimo bus atsisakyta.
Metai: visi
[1-15] 16-30 31-45 >>

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos