Kompiuteriniai žaidimai: naujienos ir pasiekimai
.
(0)
2024-09-23
2
Įsivaizduokite dirbtiniu intelektu pagrįstą sistemą, kuri leidžia naudotojams kurti vaizdo žaidimus nuo nulio, neturint jokių programavimo žinių.
(0)
2024-08-08
3
Lietuvoje veikia apie 100 žaidimo industrijos kompanijų, o jose dirbančių darbuotojų vidutinis atlyginimas siekia apie 4,6 tūkst. eurų, tad nenuostabu, kad jaunieji programuotojai savo karjerą renkasi pradėti nuo žaidimų kūrimo. KTU studentas, kuriantis kompiuterinį žaidimą, sako, kad IT specialistams – tai geriausias būdas išreikšti kūrybinę laisvę.
(0)
2024-07-09
1
Dirbtinis intelektas gali įveikti geriausius lenktynių vaizdo žaidimo „Gran Turismo 7“ žaidėjus – ir padaryti tai naudodamasis tik žaidėjų matomais vaizdais bei informacija.
(0)
2024-06-07
-1
Prieš daugiau nei vienuolika metų dviem ambicingiems Kauno technologijos universiteto (KTU) studentams Liudui Ubarevičiui ir Justui Šalkevičiui gimė idėja sukurti savo kompiuterinį žaidimą. Tuo metu jie net nenutuokė, kad ši mintis išaugs į didelę žaidimų kūrimo įmonę, padedančią tarptautinėms kompanijoms kurti ir išleisti žaidimus, kuriuos žaidžia visas pasaulis.
(0)
2024-06-05
3
Vilniuje praūžė viena laukiamiausių kompiuterinių žaidimų entuziastų švenčių – „Baltics Gaming Expo“. Didžiausio Baltijos šalyse populiariosios kultūros festivalio „Comic Con Baltics 2024 powered by Samsung“ metu vykusiame žaidimų ir technologijų renginyje organizuotų turnyrų atrankines ir finalines kovas gyvai bei internetu stebėjo net 120 tūkst. žaidimų entuziastų iš viso pasaulio. Tai – per 2 mln. minučių peržiūrų.
(0)
2024-05-30
2
Susitikti su kompiuterinių žaidimų ir esporto bendruomene Lietuvoje atvyko penkerius metus iš eilės populiariausia pasaulio esporto komanda pripažinta „Team Liquid“. Į „Baltics Gaming Expo“ „Dell Technologies“ kvietimu atvykusi komanda dalijosi esporto užkulisiais, įkvėpimu norintiems siekti karjeros šioje srityje bei negailėjo pagyrų Lietuvos bei Baltijos šalių žaidimų bendruomenei.
(0)
2024-05-17
0
Įprasta manyti, jog „geimingo“ kultūra ir geriausios jos patirtys susijusios tik su kompiuteriais bei konsolėmis. Visgi per pastaruosius metus žaidimų aplinka stipriai pasikeitė. Anksčiau laikyta gana nišine, šiandien dominuojančia „geimingo“ jėga tampa mobilieji įrenginiai. Žaidimai išmaniuosiuose jau sudaro daugiau nei pusę („Statista“ duomenimis – 51 proc.) pasaulio žaidimų rinkos pajamų.
(0)
2024-05-13
0
Lietuvai vis dažniau patenkant į pasaulio vaizdo žaidimų bendruomenės dėmesio centrą ir vėl galime džiaugtis reikšminga naujiena. Lietuvoje vyks turbūt sparčiausiai augančių lenktynių žaidimo „Trackmania“ pasaulio įskaitos etapas. Planuojame, kad gegužės 24-26 d. Vilniuje, „LITEXPO“ vyksiančiame „Baltics Gaming Expo“ susitiks geriausi „geimeriai“ iš visos Europos bei pasaulio.
(0)
2024-04-05
0
Remiantis neseniai „Newzoo“ paskelbta 2024 m. asmeninių kompiuterių ir konsolių žaidimų ataskaita, per pastaruosius kelerius metus žaidėjai daugiausia laiko skyrė keletui populiarių gerai žinomų žaidimų. Analizėje taip pat prognozuojamas gana vangus pramonės augimas iki šio dešimtmečio vidurio.
(0)
2024-04-01
0
Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas nurodė vyriausybei iki birželio 15 d. apsvarstyti žaidimų konsolių gamybos Rusijoje klausimą. Tai nurodyma įsakymų sąraše, kurį Rusijos vadovas pateikė dar sausio pabaigoje, rašo portalas „The Moscow Times“. 2022 m. prasidėjus karui Ukrainoje, didžiausi konsolių ir joms skirtų vaizdo žaidimų gamintojai „Sony“, „Microsoft“ ir „Nintendo“ nustojo tiekti savo gaminius į Rusiją.
(0)
2024-03-09
3
„Apple“ tęsia konfliktą su „Fortnite“ žaidimų kūrėja „Epic Games“ ir teigia nutraukusi jos kūrėjo paskyrą.
(0)
2024-02-08
2
2020 ir 2021 metais po keliolika procentų augusi mobiliųjų žaidimų rinka per pastaruosius dvejus metus gerokai sulėtėjo. Rinkos lėtėjimą lydi intensyvėjanti konkurencija, taip pat vartotojų duomenų identifikavimo apribojimai. Kokios tendencijos tokiame fone formuojasi šiemet, komentuoja lietuvių žaidimų kūrybos ir leidybos studijos „Nordcurrent“ atstovai.