Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Reklamos verslas IT sferoje
 
 

Reklamos verslas IT sferoje

.
(0) 2024-06-04 -3
Dabar žiūrėdami „TikTok“ turinį matome tik platformos kūrėjų vaizdo įrašus, bet tai netrukus pasikeis – Lietuvoje atsiras ir reklaminis turinys. Pasak Jurgitos Talačkienės, „Tele2“ skaitmeninės rinkodaros vadovės, „TikTok“ platforma suteikia reklamos galimybes daugelyje užsienio šalių, o dabar ši paslauga bus prieinama ir Lietuvoje. Anot ekspertės, tai naudotojams suteiks galimybių matyti aktualius pasiūlymus – lietuviai noriai apsiperka pagal internete pamatytas reklamas.
(0) 2024-05-28 0
Išlaidos skaitmeninei reklamai Lietuvos rinkoje per 2023 m. išaugo 8,7 proc., kas sudarė beveik 14,5 mln. eurų daugiau lėšų nei 2022 m. Daugiau nei pusė skaitmeninei reklamai skiriamų lėšų – 52 proc. iškeliavo iš vietinės rinkos ir atiteko tarptautinėms technologijų milžinėms. Skaitmeninė reklama tapo rinkodaros šerdimi, įmonės vis dažniau renkasi vaizdo formatus, tuo tarpu tradiciniai reklamos formatai atlieka pagalbinį vaidmenį, atskleidžia naujausi „IAB Baltics“ Baltijos šalių tyrimo duomenys.
(0) 2024-01-17 -2
Lapkritį „YouTube“ reklamų blokavimo metodai iš eksperimentinės stadijos buvo perkelti į visišką visuotinį bandymą ir buvo stengiamasi padaryti taip, kad platformos naudotojai negalėtų išvengti reklamų arba užsisakytų „YouTube Premium“.
(4) 2023-12-14 -3
Populiarumo viršūnėje jau daug metų karaliaujanti influencerių rinkodara žengia į naują etapą – panašu, kad ši komunikacijos forma išgyvena rimtų pokyčių laikotarpį. Tikėtina, kad būtent 2024-ieji bus tie metai, kai stipriai išryškės skirtumai tarp pasaulinių ir Lietuvoje vykstančių tendencijų. Prognozuojama, kad globaliniu mastu investicijos į influencerių rinkodarą vis dar augs, tačiau mūsų šalyje to paties tikėtis neverta. Megainfluencerius savo reklamai išgali rinktis jau tik didžiosios įmonės, kurioms aktualus įvaizdžio ir žinomumo palaikymas. Smulkusis verslas, kuriam svarbiausi pardavimai, vis dažniau renkasi mažesnius, nišinėmis temomis komunikuojančius kūrėjus. Tad kaip atrodys influencerių rinkodara ateinančiais metais ir kokių naujovių pažers 2024? Įžvalgomis dalijasi kūrybinės agentūros „Love Media“ vadovė Armina Staniulienė.
(0) 2023-11-13 0
Iš esmės reklaminių el. laiškų pasaulis yra dinamiškas ir daugialypis. Koks yra jų pagrindinis tikslas? Jie naudojami siekiant pritraukti dalyvius į jūsų renginius ir palaikyti jų susidomėjimą jūsų prekės ženklu. Galimi šių el. laiškų siuntėjai yra tokie pat įvairūs, kaip ir jų reklamuojami renginiai – nuo prekybos mugių ir parduotuvių atidarymų iki seminarų ir kt.
(0) 2023-11-09 1
Šiuolaikinį vartotoją turinys užplūsta iš visų pusių – nuo reklamos socialiniuose tinkluose ir elektroniniu paštu siunčiamų pasiūlymų, iki iššokančių reklamų naujienų portaluose. Tokiame triukšme į vidutinį vartotoją orientuotas rinkodaros turinys tiesiog išnyksta. Jurgita Talačkienė, „Tele2“ skaitmeninės rinkodaros vadovė, sako, kad norėdamas pasiekti žmones, verslas privalo kurti suasmenintą patirtį, kuri atitiktų individualių vartotojų poreikius, tuo pačiu užtikrindama maksimalų duomenų saugumą.
(6) 2023-10-31 26
Prieš kelias savaites „YouTube“ sugriežtino savo poziciją dėl reklamų blokatorių, kuriuos visi tiesiog vadina adblock‘eriais.
(0) 2023-10-16 -1
Spalio pradžioje žiniasklaidoje pasirodė informacija apie „Facebook“ ir „Instagram“ valdytojos „Meta“ planus sukurti mokamą šių dviejų populiarių soc. tinklų versiją – už tai vartotojams yra žadama neberodyti reklamų. „Meta“ reguliavimo institucijoms pranešė, kad už vieną „Facebook“ ir „Instagram“ paskyrą stacionariame kompiuteryje vartotojų būtų prašoma mokėti apie 10 eurų per mėnesį ir 6 eurus už kiekvieną papildomą paskyrą. Tie, kurie soc. tinklais naudojasi telefonuose, už tokį planą mokėtų šiek tiek daugiau – apie 13 eurų per mėnesį. Tiesa, kaip teigia advokatų kontoros „TGS Baltic“ asocijuotoji partnerė, Mažmeninės ir didmeninės prekybos industrijos grupės vadovė Indrė Barauskienė, toks „Meta“ pažadas dėl plano be reklamų nėra iki galo tikslus ir gali suklaidinti kai kuriuos vartotojus.
(0) 2023-08-19 12
Nuo šiol socialiniai tinklai „Facebook“ ir „Instagram“ savo klientų turės prašyti išankstinio sutikimo prieš jiems rodant suasmenintą reklamą. „Meta“ apie šį pakeitimą paskelbė po to, kai šių metų pradžioje Airijos duomenų apsaugos komisija panaikino bendrovės teisinį pagrindą rinkti klientų duomenis vartotojų profiliavimui ir individualiai nukreiptai reklamai. Ilgo bylinėjimosi metu „Meta“ tvirtino turinti „teisėtą interesą“ tvarkyti ES, EEE ir Šveicarijos klientų duomenis šiems tikslams, tačiau institucijos laikė, kad tinkamas pagrindas gali būti tik klientų „sutikimas“. Taigi, „Meta“ yra įpareigota pakeisti teisinį pagrindą iš „teisėtų interesų“ į „sutikimą”, – reziumuoja advokatų kontoros „TGS Baltic“ partneris, Technologijų industrijos grupės vadovas, advokatas Mindaugas Civilka.
(0) 2023-08-09 1
Į rinkodaros pasaulį vis smarkiau besiveržiantis UGC pamažu įsitvirtina ir Lietuvos rinkoje. Ir nors dažnam dar negirdėtas, terminas UGC (user-generated content) reiškia tiesiog vartotojų sukurtą turinį. Sparčiai plintantis reklamos būdas vietą po saule sau išsikovojo ne tik dėl savo autentiškumo, bet ir dėl puikių generuojamų rezultatų. Tad kas lėmė tokį UGC populiarumą ir kodėl verslai turėtų išbandyti šią reklamos formą? Įžvalgomis dalijasi kūrybinės agentūros „Love Media“ vadovė Armina Staniulienė.
(0) 2023-06-14 -1
Daugiausiai svetainių Baltijos šalyse jungiantis reklamos tinklas - Setupad (SIA Setupad Latvijoje ir UAB Setupad Technologies Lietuvoje), taip pat reklamos technologijas kurianti įmonė neseniai užsitarnavo prestižinį titulą ir tapo pirmuoju sertifikuotu Google leidėjų partneriu (angl. Google Certified Publishing Partner) iš Lietuvos ir Latvijos. Toks pripažinimas iš Google pabrėžė kompanijos lyderystę rinkoje bei žymi Setupad brandą prisidedant prie visos reklamos industrijos ekosistemos raidos.
(0) 2023-06-03 0
Facebook reklama gali būti labai sėkminga ir pasiekti platų auditoriją, tačiau tam reikia tinkamai suprasti rizikos veiksnius ir klaidas, su kuriomis galite susidurti. Tai gali apimti netinkamą segmentavimą, per didelius biudžetus ir nenuoseklią turinio strategiją. Šiame straipsnyje aptarsime svarbiausius rizikos veiksnius, kurie gali sukelti komplikacijų, ir kaip išvengti jų.
(0) 2023-04-29 -1
Bet kuris kompiuterinių ar mobiliųjų žaidimų entuziastas patvirtins, kad žaidžiant labiausiai erzina įvairūs trikdžiai, pavyzdžiui, iššokančios reklamos. Tokio tipo reklamos dažniausiai yra netikslingos, jas problematiška išjungti. Tačiau reklamų kūrėjai ieško pačių įvairiausių sprendimų, kuriais galėtų pasiekti vartotojus, ir vienas tokių – į žaidimo aplinką įterpta reklama (angl. blended in-game ad).
(0) 2023-01-01 0
Ar galvojate apie rinkodaros strategiją, kuri padėtų paskatinti klientus rinktis jūsų produktą ar paslaugą? Sukurti veiksmingą reklamą yra sudėtinga užduotis, neužtenka tik pristatyti savo pasiūlymą, reikia rasti būdą, kaip išsiskirti iš konkurentų. Šiuo metu, kai vartotojus užplūsta daugybė reklamų, geriausia rinktis sprendimus, kurie atkreipia dėmesį unikalumu ir kūrybiškumu. Būtent tai ir gali padaryti video ir animuotos reklamos.

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos