Sankryžos
.
(0)
2023-10-26
19
„Google“ pasidalijo naujausia informacija apie savo kuriamą dirbtiniu intelektu valdomą sprendimą, kuriuo siekiama sutrumpinti laukimo laiką prie šviesoforo, sumažinti degalų sąnaudas ir transporto priemonių sukeliamą taršą. Pirmieji duomenys rodo, kad sustojimus galima sutrumpinti apie 30 proc., o taršą sumažinti apie 10 proc.
(3)
2023-02-09
2
Šiaurės Karolinos valstijos universiteto mokslininkų atliktos simuliacijos rodo, kad naujos rūšies šviesoforas galėtų pagreitinti pravažiavimą per sankryžas, pasitelkus savavaldžius automobilius ir kompiuteriją. Sistema bandytų subalansuoti šviesoforų, žmonių vairuotojų ir autonominių transporto priemonių sąveiką.
(0)
2022-10-23
14
Žiedinių sankryžų paskirtis – kontroliuoti transporto srautą, nes visi automobiliai ratu važiuoja ta pačia kryptimi.
(0)
2022-10-19
19
Kauno miesto savivaldybė praneša, kad mieste, remiantis užsienio praktika, įrengta pirmoji Lietuvoje įstrižinė pėsčiųjų perėja.
(1)
2021-02-02
-4
Nuo žaliųjų rodyklių visiško nuėmimo ir dalies užkabinimo atgal praėjo metai. Tuo metu buvo labai daug diskusijų šia tema, kone kiekvienas vairuotojas ir pėstysis turėjo nuomonę ir sakė ją garsiai. Kaip yra dabar? Kaip vertinama, ar tam tikroje sankryžoje turėtų būti žaliosios rodyklės?
(0)
2020-08-13
38
Magiškos žiedinės sankryžos - taip vadinami šie keisti dariniai Jungtinėje Karalystėje, sudaryti iš kelių mažesnių žiedų. Tyrimai rodo, kad dalis vairuotojų jų vengia, nes laiko juos nepatogiais. Kai kurie mano, kad jie apskritai yra per daug sudėtingi ar net nesaugūs. Tai kodėl magiškosios žiedinės sankryžos apskritai buvo kuriamos?
(3)
2020-07-27
1
Naujausiais policijos duomenimis, nuo šių metų pradžios Kauno gatvėse nežuvo nė vienas pėstysis. Nuolatinės investicijos į saugumui skirtą infrastruktūrą, stebimi pėsčiųjų srautai, keičiamas šviesoforų darbas, įrengiami atitvarai, apšviečiamos perėjos ir išskirtinis rombo formos horizontalusis ženklinimas – nuoseklus pastarųjų kelerių metų darbas apsaugant žmones nuo skaudžių nelaimių, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
(22)
2020-01-06
29
Nuo sausio 1 d. Lietuvoje nebeliko metalinių prie šviesoforų įrengtų lentelių su žaliomis rodyklėmis. Pastarosios leido vairuotojams sukti į dešinę net ir šviečiant raudonam šviesoforo signalui. Ne vieną kartą viešai buvo sakyta, kad tą daryti Lietuvą verčia Europos Sąjungos (ES) direktyvos. Tačiau paaiškėjo, kad tai – netiesa, lentelės nukabintos pačios Lietuvos valdininkų iniciatyva.
(2)
2019-11-22
36
Šią savaitę Amalių geležinkelio pervažą kirto paskutiniai automobiliai. Už kelių šimtų metrų atidarytas vienas iš dviejų automobiliams skirtų tunelių sujungė R. Kalantos ir Chemijos gatves. Nors baigiamieji darbai tęsis iki gruodžio mėnesio vidurio, tikimasi, kad vairuotojai galės pamiršti prie pervažos nusidriekdavusias ilgas eiles.
(1)
2019-11-04
0
Nuo lapkričio 1 d. įsigaliojo nauji posūkį į dešinę reguliuojantys šviesoforų signalų deriniai.
(21)
2019-10-16
2
Didžiųjų miestų savivaldybės rengiasi nuo 2020 metų pradžios sankryžose atsisakyti lentelių su žaliomis dešiniojo posūkio rodyklėmis, tačiau didelės naudos iš tokio sprendimo nesitiki. Šios rodyklės leidžia atlikti posūkį į dešinę, esant draudžiamam šviesoforo signalui.
(2)
2019-05-07
7
Ar pastebėjote, kad vis labiau populiarėja žiedinės sankryžos? Kodėl? Kadangi jos turi aiškių pranašumą – yra saugesnės, sukelia mažiau eismo spūsčių, jų išlaikymas yra pigesnis, jos atrodo patraukliau ir yra draugiškesnės gamtai.
(11)
2018-10-16
28
Jau po metų, nuo 2019 m. lapkričio 1 d., įsigalios svarbūs pokyčiai, apie kurios vairuotojai turėtų žinoti jau dabar. Vyriausybė pritarė Kelių eismo taisyklių pakeitimui, kuris nustato važiavimo per sankryžas, reguliuojamas šviesoforais su papildomomis sekcijomis, tvarką.
Kaune - naujas įvažiavimas į miestą: turėtų gerokai sumažėti kamščių magistralėje Vilnius - Klaipėda
(3)
2018-08-17
29
Ketvirtadienį, rugpjūčio 16 dieną vairuotojams atverta Ašigalio gatvės jungtis su A1 magistrale. Naujasis kelias turėtų sumažinti eismo spūstis šiaurinėje miesto dalyje ir palengvinti kauniečių susisiekimą su Kalniečių ir Eigulių mikrorajonais.
(2)
2018-07-06
-1
Remiantis amerikiečių atliktu tyrimu, kiekvienais metais stovėdami ir laukdami kol galės pereiti gatvę, žmonės praleidžia maždaug 1.6 mlrd. valandų . JAV ekonomikai tai kainuoja apie 2.6 mlrd. dolerių. Tad visai natūralu klausti – ar paspaudus šalia perėjų esantį „šviesoforo įjungimo“ mygtuką šviesoforo signalas pasikeis greičiau?