Reakcija į reklamą
.
(3)
2018-01-30
9
Kartais priimdami sprendimus (pavyzdžiui, ar pirkti kokį nors produktą, ar ne) vadovaujamės arba emocijomis, arba racionaliu protu. Daugumą sprendimų priimame intuityviai, nes tai yra greitesnis būdas, ir žmonės dažniausiai nesuklysta
(2)
2013-04-25
0
Dar prieš suvokdami savo identitetą ar išmokdami skaičiuoti pinigus vaikai yra skatinami sieti savo statusą ir savivertę su daiktais. Tokį santykį su pasauliu jiems skiepija ne mokykla, ne knygos, o Jos Didenybė Reklama.
(5)
2010-10-25
0
Tarptautinis drabužių prekės ženklas „Gap“, vertinamas maždaug 4 milijardais dolerių, surizikavo ir nutarė pakeisti savo logotipą (paveikslėlyje kairėje) į naują (dešinėje).
|
||