Troleibusai ir autobusai
.
(8)
2015-09-09
45
Inovacijos dabar kaip niekada yra mėgiamos mūsų visuomenėje. Juk nauja visada geriau nei sena! Iš dalies tiesos šiame pasakyme yra – modernios technologijos tikrai palengvina gyvenimą, suteikia naujų galimybių. Tačiau negalima pamiršti, kad ne visada ir ne visi išradimai pasiteisina, o tuo labiau atsiperka. Ne veltui lietuviai sakydavo: „9 kartus matuok ir tik 10-tą kirpk“. Dabar gi lietuviai patarles jau primiršę, o štai inovacijomis žavisi. Žavisi todėl, kad nėra atsparūs garsioms, gražioms reklamoms, o gal tikėdamiesi, kad atsiras stebuklinga inovacija, kardinaliai pakeisianti jų gyvenimą. Kartais inovacijomis žavisi lyg vaikystėje, kai seni žaislai greit įgrysta ir norisi naujų, nors iš esmės jie niekuo nesiskiria. Gal tik greičiau sulūžta. Deja, panašaus vaikiškumo netrūksta ir visuomeniniame gyvenime, ypač viiešajame transporte.
(2)
2015-03-10
18
Antradienį į Kauno miesto gatves išrieda ilgiausias autobusas, koks dar nevažinėja nei Lietuvos, nei Baltijos šalių miestų gatvėmis.
(20)
2015-02-28
45
Kol užsienio vežėjai aikčioja išvydę „atgyvenusias“ sostinės viešojo transporto priemones, mes, Vilniaus gyventojai, ir toliau ilgesingai žvelgiame pro dar Čekoslovakijoje pagamintus troleibusų langus, nedrąsiai pasvarstydami: „kada gi ir į mūsų kiemą ateis šventė?“. O gal derėtų sakyti, kada sulauksime bent „elementariausių patogumų“, už kuriuos nebūtų gaila kasdien pakloti ne tokią jau ir mažą pinigų sumą bilietėliams?
(13)
2015-02-26
96
Turbūt niekas nedrįs prieštarauti, kad pasidairius po kitas Europos valstybes, ar net mažesnius Lietuvos miestus, Vilniaus autobusų ir troleibusų parkas atrodo tarsi pasišaipymas iš šiuolaikinio viešojo transporto vizijos. Pasenę, kartais net užsiliepsnojantys autobusai, žiemą apledijęs salono vidus, o vasarą nuo karščio leipstantys keleiviai – šie vaizdai jau tapo sostinės kasdienybe. Tačiau, kodėl turime taikstytis su tokiomis sąlygomis?
(9)
2015-02-24
72
Judėjimo „Už troleibusus Vilniuje“ prašymu, dalinamės jų parengtu straipsniu apie Vilniaus savivaldybėje vykstančias keistas peripetijas ir pasiruošimą tramvajaus atėjimui.
(0)
2015-01-27
7
Praėjusią savaitę skaitėte judėjimo „Už troleibusus Vilniuje“ parengtą straipsnį „Vilniuje troleibusai naikinami. Ar jie išliks Kaune?“. Šiandien Jūsų dėmesiui – Nacionalinės viešojo transporto keleivių asociacijos (NVTKA) komentaras.
(31)
2015-01-19
29
Prieš 49 metus, 1965-12-31 15 valandą į Kauno miesto gatves išvažiavo pirmieji troleibusai. Per šį laiką nuo vos 8 troleibusų ir vieno maršruto, nuo ko ir prasidėjo šio miesto troleibusų sistema, ji išaugo iki 16 maršrutų ir virš 100 kiekvieną darbo dieną po miestą važinėjančių ūsuočių. Naujausias įvykis miesto troleibusų sistemoje – 2014 metų spalio 6 dieną Kaune buvo paleistas troleibusų eismas nauja atkarpa – Parodos kalnu. Žvilgtelėkime į Kauno troleibusų sistemą, maršrutus, taip pat paklauskime savivaldybės ir „Kauno autobusų“ atstovų, kokią ateitį ši viešojo transporto rūšis turi Kauno mieste.
|
||