Viešojo transporto komfortas
.
(6)
2015-03-01
20
Švedai yra priklausomi nuo viešojo transporto, teigia LRT Radijo korespondentė Švedijoje Vaida Meidutė-Strazdauskienė. Skaičiuojama, jog net ketvirtadalis švedų naudojasi viešuoju transportu. Kuo jis toks ypatingas?
(20)
2015-02-28
45
Kol užsienio vežėjai aikčioja išvydę „atgyvenusias“ sostinės viešojo transporto priemones, mes, Vilniaus gyventojai, ir toliau ilgesingai žvelgiame pro dar Čekoslovakijoje pagamintus troleibusų langus, nedrąsiai pasvarstydami: „kada gi ir į mūsų kiemą ateis šventė?“. O gal derėtų sakyti, kada sulauksime bent „elementariausių patogumų“, už kuriuos nebūtų gaila kasdien pakloti ne tokią jau ir mažą pinigų sumą bilietėliams?
(13)
2015-02-26
96
Turbūt niekas nedrįs prieštarauti, kad pasidairius po kitas Europos valstybes, ar net mažesnius Lietuvos miestus, Vilniaus autobusų ir troleibusų parkas atrodo tarsi pasišaipymas iš šiuolaikinio viešojo transporto vizijos. Pasenę, kartais net užsiliepsnojantys autobusai, žiemą apledijęs salono vidus, o vasarą nuo karščio leipstantys keleiviai – šie vaizdai jau tapo sostinės kasdienybe. Tačiau, kodėl turime taikstytis su tokiomis sąlygomis?
(17)
2014-09-11
-4
Vilniaus vicemeras Romas Adomavičius „Žinių radijo" laidoje „Atviras pokalbis“ teigė, kad sostinėje transporto rudens sezonui buvo pasiruošta tinkamai, tačiau spūsčių išvengti piko valandomis nepavyks:
(9)
2014-01-29
0
Spūstelėjęs šaltis sostinės vežėjų – „Vilniaus viešojo transporto“ – išlaidas per mėnesį išaugina net 400–500 tūkst. Lt. Tačiau keleiviai vis tiek skundžiasi, nes sostinės autobusuose šalta, ypač nemalonu jais važiuoti ilgesnes atkarpas.
|
||