Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Viešojo transporto organizavimo inovacijos
 
 

Viešojo transporto organizavimo inovacijos

.
(24) 2015-04-17 58
Lietuvoje įprasta piktintis blogais įstatymais, valdininkų savivale, nesiskaitymu su paprastais gyventojais. Bet ar mes patys nors ką padarome, kad tokių reiškinių mažėtų? Juk iniciatyvos, nors ir nedidelės, gali labai daug. Puikus pavyzdys – 2013 metų vasarį įkurta Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija (NVTKA), per porą metų spėjusi įrodyti, kad ir be ryškaus finansinio užnugario pilietiškos organizacijos gali sutramdyti ir politikus, ir verslininkus.
(20) 2015-02-28 45
Kol užsienio vežėjai aikčioja išvydę „atgyvenusias“ sostinės viešojo transporto priemones, mes, Vilniaus gyventojai, ir toliau ilgesingai žvelgiame pro dar Čekoslovakijoje pagamintus troleibusų langus, nedrąsiai pasvarstydami: „kada gi ir į mūsų kiemą ateis šventė?“. O gal derėtų sakyti, kada sulauksime bent „elementariausių patogumų“, už kuriuos nebūtų gaila kasdien pakloti ne tokią jau ir mažą pinigų sumą bilietėliams?
(13) 2015-02-26 96
Turbūt niekas nedrįs prieštarauti, kad pasidairius po kitas Europos valstybes, ar net mažesnius Lietuvos miestus, Vilniaus autobusų ir troleibusų parkas atrodo tarsi pasišaipymas iš šiuolaikinio viešojo transporto vizijos. Pasenę, kartais net užsiliepsnojantys autobusai, žiemą apledijęs salono vidus, o vasarą nuo karščio leipstantys keleiviai – šie vaizdai jau tapo sostinės kasdienybe. Tačiau, kodėl turime taikstytis su tokiomis sąlygomis?
(0) 2015-01-27 7
Praėjusią savaitę skaitėte judėjimo „Už troleibusus Vilniuje“ parengtą straipsnį „Vilniuje troleibusai naikinami. Ar jie išliks Kaune?“. Šiandien Jūsų dėmesiui – Nacionalinės viešojo transporto keleivių asociacijos (NVTKA) komentaras.
(31) 2015-01-19 29
Prieš 49 metus, 1965-12-31 15 valandą į Kauno miesto gatves išvažiavo pirmieji troleibusai. Per šį laiką nuo vos 8 troleibusų ir vieno maršruto, nuo ko ir prasidėjo šio miesto troleibusų sistema, ji išaugo iki 16 maršrutų ir virš 100 kiekvieną darbo dieną po miestą važinėjančių ūsuočių. Naujausias įvykis miesto troleibusų sistemoje – 2014 metų spalio 6 dieną Kaune buvo paleistas troleibusų eismas nauja atkarpa – Parodos kalnu. Žvilgtelėkime į Kauno troleibusų sistemą, maršrutus, taip pat paklauskime savivaldybės ir „Kauno autobusų“ atstovų, kokią ateitį ši viešojo transporto rūšis turi Kauno mieste.
(11) 2014-06-05 11
Nauja transporto rūšis sostinėje turėtų būti greitieji autobusai – tai rodo miesto transporto specialistų kartu su Vilniaus geležinkelio transporto ir verslo paslaugų mokykla atlikti tyrimai.
(8) 2013-11-14 0
Nors jau nuo šių metų sausio 1-osios Talino gyventojai gali nemokamai važinėtis viešuoju transportu, besinaudojančiųjų šia paslauga nepadaugėjo. Kodėl šis socialinis ir ekologinis eksperimentas nepakeitė miesto, klausia estų dienraštis „Postimees“ ir atsako: miesto strategai pamiršo įvertinti tai, ko miestiečiams iš tikrųjų reikia.
(65) 2013-07-01 0
Vilniaus savivaldybė baigia pasiruošimą pirmadienį startuosiančiai viešojo transporto pertvarkai. Gyventojams informuoti pasitelktos savanorių pajėgos, 80 metų ar vyresniems vilniečiams žadamas nemokamas važiavimas. O automobilių vairuotojai ir keleiviai, miesto valdžios nuomone, patys norės persėsti į viešąjį transportą – tokio sprendimo nauda jie esą įsitikins spūstyse, žiūrėdami į pro šalį skriejančius autobusus.
Metai: visi

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos