Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Vilniaus miesto viešasis transportas
 
 

Vilniaus miesto viešasis transportas

.
(15) 2020-10-08 65
Vilniaus gatvėmis riedantys žalieji paspirtukai atsidūrė vagišių taikinyje. Pasisavinus ir kita spalva perdažius „Bolt“ elektrines transporto priemones, jas bandyta parduoti internete, tačiau nesėkmingai – nesąžiningi piliečiai užkibo ant pačių įmonės darbuotojų kabliuko. Anot „Bolt“ atstovų, tai pirmasis toks atvejis, tapęs pamoka įkliuvusiems vaikinams – išsisukti nuo atsakomybės nepavyks.
(4) 2019-04-03 8
Nuo vakar vilniečiai ir miesto svečiai gali naudotis nauju susisiekimo būdu – „CityBee“ oficialiai pristatė savo el. paspirtukų dalijimosi paslaugą. Iš viso į sostinės gatves išriedėjo 500 el. paspirtukų. Tai yra pirmoji tokio tipo paslauga Lietuvoje. Netolimoje ateityje ji bus prieinama ir kituose Lietuvos bei Europos didmiesčiuose.
(2) 2018-07-31 6
Nacionalinis kibernetinio saugumo centras prie Krašto apsaugos ministerijos (NKSC prie KAM) rekomenduoja nesinaudoti išmaniesiems įrenginiams skirta programėle „Yandex. Taxi“, kuri Lietuvoje aktyviai platinama nuo liepos 26 dienos, rašoma pranešime spaudai.
(10) 2018-07-30 6
Ketvirtadienį Vilniuje savo veiklą pradėjusi Rusijos įmonė „Yandex.Taxi“ sulaukė didelio dėmesio ne dėl to, kad siūlo pigias pavėžėjimo paslaugas, bet dėl to, kad daugumai žmonių pasirodė, jog ši programėlė siekia rinkti jų asmeninę informaciją ir ją, galbūt, panaudoti blogiems tikslams.
(1) 2018-03-20 14
Vilniaus miesto savivaldybė skelbia, kad per artimiausius metus sostinės viešojo transporto parke įvyks didžiausias technikos atnaujinimas. Skaičiuojama, kad jį užbaigus vidutinis eksploatuojamo autobuso amžius sumažės daugiau nei dvigubai – iki septynerių metų.
(4) 2018-01-29 11
Kiekvieną dieną 125 tūkst. vilniečių grįžta namo išsitepę drabužius, rankas, o gal ir kitas kūno vietas fekalijomis. Taigi parneša į savo butus, kambarius ir kitokius būstus išmatų smarvę.
(0) 2016-10-26 26
Prieš šešiasdešimt metų į Vilniaus gatves išvažiavo pirmieji troleibusai, perdaryti iš tramvajų modelio. Todėl dauguma dabartinių troleibusų yra kapitališkai remontuoti ir nuriedėję dagiau nei milijoną kilometrų.
(8) 2015-09-09 45
Inovacijos dabar kaip niekada yra mėgiamos mūsų visuomenėje. Juk nauja visada geriau nei sena! Iš dalies tiesos šiame pasakyme yra – modernios technologijos tikrai palengvina gyvenimą, suteikia naujų galimybių. Tačiau negalima pamiršti, kad ne visada ir ne visi išradimai pasiteisina, o tuo labiau atsiperka. Ne veltui lietuviai sakydavo: „9 kartus matuok ir tik 10-tą kirpk“. Dabar gi lietuviai patarles jau primiršę, o štai inovacijomis žavisi. Žavisi todėl, kad nėra atsparūs garsioms, gražioms reklamoms, o gal tikėdamiesi, kad atsiras stebuklinga inovacija, kardinaliai pakeisianti jų gyvenimą. Kartais inovacijomis žavisi lyg vaikystėje, kai seni žaislai greit įgrysta ir norisi naujų, nors iš esmės jie niekuo nesiskiria. Gal tik greičiau sulūžta. Deja, panašaus vaikiškumo netrūksta ir visuomeniniame gyvenime, ypač viiešajame transporte.
(1) 2015-08-24 -9
Į naująjį sostinės merą Remigijų Šimašių vilniečiai deda ypač daug vilčių. Žmonės tiki, kaip ir kiekvienos kadencijos pradžioje, kad naujasis meras išvaduos miestą nuo visų problemų, ir gal pagaliau sukurs idealų miesto viešąjį transportą ar išspręs kitas įgrisusias miesto problemas. Nacionalinės viešojo transporto keleivių asociacijos (NVTKA) nariai neabejoja, kad tokios viltys yra nerealios.
(0) 2015-07-13 13
Judėjimo „Už troleibusus Vilniuje“ iniciatoriai kartu su Nacionaline viešojo transporto keleivių asociacija (NVTKA) išplatino pranešimą apie Vilniaus viešojo transporto aktualijas ir kamuojamas problemas su šūkiu „Vilniaus viešasis transportas – gal jau laikas realioms permainoms?“. Žemiau – originalus pranešimo tekstas.
(20) 2015-02-28 45
Kol užsienio vežėjai aikčioja išvydę „atgyvenusias“ sostinės viešojo transporto priemones, mes, Vilniaus gyventojai, ir toliau ilgesingai žvelgiame pro dar Čekoslovakijoje pagamintus troleibusų langus, nedrąsiai pasvarstydami: „kada gi ir į mūsų kiemą ateis šventė?“. O gal derėtų sakyti, kada sulauksime bent „elementariausių patogumų“, už kuriuos nebūtų gaila kasdien pakloti ne tokią jau ir mažą pinigų sumą bilietėliams?
(13) 2015-02-26 96
Turbūt niekas nedrįs prieštarauti, kad pasidairius po kitas Europos valstybes, ar net mažesnius Lietuvos miestus, Vilniaus autobusų ir troleibusų parkas atrodo tarsi pasišaipymas iš šiuolaikinio viešojo transporto vizijos. Pasenę, kartais net užsiliepsnojantys autobusai, žiemą apledijęs salono vidus, o vasarą nuo karščio leipstantys keleiviai – šie vaizdai jau tapo sostinės kasdienybe. Tačiau, kodėl turime taikstytis su tokiomis sąlygomis?
(9) 2015-02-24 72
Judėjimo „Už troleibusus Vilniuje“ prašymu, dalinamės jų parengtu straipsniu apie Vilniaus savivaldybėje vykstančias keistas peripetijas ir pasiruošimą tramvajaus atėjimui.
(31) 2015-01-19 29
Prieš 49 metus, 1965-12-31 15 valandą į Kauno miesto gatves išvažiavo pirmieji troleibusai. Per šį laiką nuo vos 8 troleibusų ir vieno maršruto, nuo ko ir prasidėjo šio miesto troleibusų sistema, ji išaugo iki 16 maršrutų ir virš 100 kiekvieną darbo dieną po miestą važinėjančių ūsuočių. Naujausias įvykis miesto troleibusų sistemoje – 2014 metų spalio 6 dieną Kaune buvo paleistas troleibusų eismas nauja atkarpa – Parodos kalnu. Žvilgtelėkime į Kauno troleibusų sistemą, maršrutus, taip pat paklauskime savivaldybės ir „Kauno autobusų“ atstovų, kokią ateitį ši viešojo transporto rūšis turi Kauno mieste.
(2) 2014-10-09 26
Kad viešasis transportas būtų patrauklus, neužtenka nupirkti naujų autobusų ir paleisti juos maršrutais, kuriais žmonės nesinaudoja. Viešasis transportas turėtų būti įperkamas ir patogus.
Metai: visi
[1-15] 16-30 >>

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos