Automobilių pramonės tendencijos ( | )
.
(7)
2023-10-10
43
Jei bent šiek tiek domitės automobiliais, Mato Watsono veidas jums yra pažįstamas. Šis britas - vienas žinomiausių pasaulio automobilių žurnalistų, dažniausiai apžvelgiantis gana kasdieniškus automobilius, nors kartais sėdantis ir už superautomobilių vairo. Jis puikiai supranta automobilių rinką, nes yra vairavęs viską. Ir yra didelis elektromobilių gerbėjas. Tačiau jis atviras - dyzeliniai automobiliai vis dar yra geresni.
(22)
2023-09-05
1
Viena „Volkswagen“ markė ateityje nustos gaminti automobilius. Ją pakeis jos pačios kūrinys.
(2)
2023-07-20
58
Nauji „Lada“ automobiliai į salonus atkeliauja nepilni arba sugedę. Automobiliuose trūksta daug dalių, o kai kuriuos komponentus reikia pakeisti prieš juos parduodant.
(0)
2022-09-10
185
Rusijoje, kuriai taikomas rekordinis sankcijų skaičius, prasideda rimtos problemos.
(2)
2022-09-06
7
„UAZ Hunter“ visureigiams ir SGR mikroautobusams siūlomi Euro-0 ekologinio standarto varikliai. Naujos versijos yra beveik 500 dolerių pigesnės.
(4)
2022-08-06
14
Naujajame „Lada Largus“ buvo sumontuota kiniška ABS, kuri stipriai stabdant atsisako veikti. Bet „AvtoVAZ“ neketina keisti sugedusių atsarginių dalių.
(0)
2022-07-15
53
„Iveco“ uždaro savo atstovybę Rusijos Federacijoje ir pasitraukia iš bendros sunkvežimių gamybos įmonės. Tai gali sukelti atsarginių dalių tiekimo sutrikimus Rusijos karinėse pajėgose.
(1)
2022-07-04
6
Po įspūdingo skaitmeninės valiutos vertės nuosmukio Elono Musko „Tesla“ prarado 440 mln. dolerių.
(1)
2022-07-01
32
Automobilių gamyba Rusijoje sulėtėjo iki šliaužimo lygio po to, kai pagrindiniai automobilių gamintojai pasitraukė, o Vakarų vyriausybės įvedė sekinančias sankcijas, reaguodamos į Rusijos invaziją į Ukrainą.
(0)
2022-06-08
56
Sancijos iš tikrųjų spaudžia Rusiją ir tai pajus kiekvienas. Pavyzdžiui, nusiplauti automobilį bus sunkiau.
(0)
2022-06-06
161
Prieš Rusiją nukreiptos Vakarų sankcijos bus jaučiamos ir automobilių sektoriuje. Visų pirma, draudžiamas technologijų eksportas į Rusiją sumažins detalių kiekį, o ir pačios Rusijos automobilių gamintojams teks imtis primityvesnių mašinų gamybos. Bet tai - dar ne viskas.