Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
 
 

Reklamos sektoriaus tendencijos ( | )

.
(0) 2024-09-10 0
„Iki“ siūlo naują sprendimą verslui – pristato didžiausią skaitmeninių ekranų platformą šalyje.
(0) 2024-06-11 -1
Pasaulį pastaruoju metu stebinanti reklamos naujovė – jau ir Vilniuje. Į šalies rinką atnešęs tokias inovacijas kaip savitarnos kasos ir autonominiai pristatymo automobiliai, prekybos tinklas „Iki“ šią savaitę darkart nustebino. Vilniuje, prie vienos populiariausių tinklo parduotuvių, praeivių žvilgsnius traukia pirmasis sostinėje kampinis ekranas, kuris atveria galimybes išradingai 3D reklamai.
(0) 2023-08-09 1
Į rinkodaros pasaulį vis smarkiau besiveržiantis UGC pamažu įsitvirtina ir Lietuvos rinkoje. Ir nors dažnam dar negirdėtas, terminas UGC (user-generated content) reiškia tiesiog vartotojų sukurtą turinį. Sparčiai plintantis reklamos būdas vietą po saule sau išsikovojo ne tik dėl savo autentiškumo, bet ir dėl puikių generuojamų rezultatų. Tad kas lėmė tokį UGC populiarumą ir kodėl verslai turėtų išbandyti šią reklamos formą? Įžvalgomis dalijasi kūrybinės agentūros „Love Media“ vadovė Armina Staniulienė.
(1) 2023-05-24 -7
Vilnius – viena iš nedaugelio Europos sostinių, virš kurių leidžiama skrieti karšto oro balionais. Sakoma, jog Geležinio vilko miesto padanges rėžia daugiau nei šimtas įvairiausių balionų, bet vienas jų – ypatingas, imituojantis milžinišką raudoną boružę.
(0) 2020-01-05 13
Populiarus socialinis tinklas „Instagram“ pakeitė taisykles, kurios bus taikomos influenceriams: nuo šiol jiems negalima reklamuoti elektroninių cigarečių, kitų tabako gaminių bei ginklų.
(31) 2019-11-25 63
„Tesla Cybertruck“ dizainas nepaliko abejingų - markės mėgėjai tvirtina, kad jį mėgsta, o visi kiti žmonės pripažįsta, kad jis baisus. Nesvarbu, kuri pusė turi daugiau ir įvairesnių argumentų - faktas tas, kad „Cybertruck“ tiesiog lekia nuo lentynų. Bet kaip tai pavyko be jokios reklamos? O gal ta reklama visgi buvo, tik jūs ją praleidote pro akis?
(0) 2019-11-20 21
Žinote kaip kartais erzina dalykai, kurie neturėtų erzinti? Pavyzdžiui, kaip marketingui naudojami žodžiai visiškai netenka prasmės. Pavyzdžiui, „Mustang“, „Turbo“ ar „Pro“.
(3) 2019-01-15 -4
Rusų startuoliai „StartRocket“ sako norintys paleisti reklamą naktiniame danguje, jie planuoja tai padaryti pasitelkdami mažuosius palydovus (angl. cubesat). Pateikiamoje koncepcinėje vizualizacijoje matyti „MacDonald’s“ ir KFC logotipai, mirguliuojantys danguje tarsi nauji žvaigždynai.
(0) 2015-03-20 12
„The Guardian“, „The Financial Times“, „CNN International“, „Reuters“ ir „The Economist“ apjungė pajėgas tam, kad suformuotų savo internetinę platformą.
(1) 2014-06-05 13
<p>Laikas, kai reklama nustos daryti poveikį žmogui, niekada neateis, mano naujienų portalo LRT.lt kalbinti specialistai. „Abejoju, ar kada nors žmonės įgis imunitetą reklamai. Ji, kaip ir ž
(15) 2011-10-02 0
Seimas patvirtino naują Reklamos įstatymą, kuriame uždraudė nuo 2012 metų reklamuoti ir nemokamai platinti jaunimui energinius gėrimus ir įvedė naujų apribojimų kitiems produktams.
Metai: visi