Aukštasis mokslas
.
(2)
2024-09-06
108
Drąsus Aysu Ismayilova sprendimas palikti prestižinį Azerbaidžano universitetą ir išvykti į Lietuvą tapo lūžio tašku jos gyvenime.
(0)
2024-06-27
-5
Ką šalies mokyklos turi daryti, kad visi joje besimokantys vaikai – ir tie, kurie turi individualių poreikių, ir jų bendraklasiai – galėtų pilnavertiškai mokytis kartu vienoje klasėje, darydami individualią pažangą pagal savo turimą potencialą?
(0)
2024-06-20
1
Greitėjant gyvenimo tempui, intensyvėja ir studentų darbotvarkės – neretai jie stengiasi tarpusavyje suderinti studijas, darbą ir pramogas, o tai turi įtakos jų emocinei sveikatai. KTU psichologai atkreipia dėmesį, kad šias veiklas suderinti tikrai įmanoma, tačiau rekomenduojama nepamiršti rūpintis sveikata išlaikant studijų, darbo ir laisvalaikio balansą.
(9)
2024-06-19
13
Kalifornijioje įsikūrusi Infinity Power pareiškė sukūrusi naujos kartos, didesnio, nei 60 % efektyvumo radioizotopinę bateriją. Vystymo darbus finansuoja JAV energetikos ministerija.
(1)
2024-06-19
4
Įsibėgėjant egzaminų sesijai ir artėjant stojimams į aukštąsias mokyklas dvyliktokai išgyvena itin intensyvų laikotarpį, kurio metu ne tik įsivertinamos sukauptos žinios, bet ir pasirenkamas karjeros kelias. Vis tik Kauno technologijos universiteto (KTU) Inžinerijos licėjaus mokytojas ir Kauno technologijos universiteto (KTU) dėstytojas Žilvinas Tarvydas siūlo moksleiviams atsipalaiduoti ir į šį etapą pažvelgti paprasčiau.
(0)
2024-06-18
0
Muzika ir mechanika – iš pirmo žvilgsnio sunkiai sugretinami mokslai. Tačiau juos abu įvaldęs studentas Algirdas Vaičaitis yra Kauno technologijos universiteto Mechanikos inžinerijos ir dizaino fakulteto (KTU MIDF) studentas, pertraukų metu fakulteto atmosferą skaidrinantis savo pianino muzika.
(0)
2024-06-15
2
KTU studentas Vilius Klangauskas stažavosi viename iš geriausiai vertinamų Pietų Korėjos universitetų Chung-Ang, Seule, kur išvyko pagal „Erasmus+“ programą. Šis Ekonomikos ir verslo fakulteto (KTU EVF) marketingo antrakursis stažuotės vietą pasirinko dėl šioje tolimoje Azijos šalyje itin sparčiai augančios marketingo specialistų paklausos.
(0)
2024-06-14
0
Nors prognozuojama, kad dėl dirbtinio intelekto (DI) galimybių kai kurių profesijų poreikis mažės, tai negresia elektronikos inžinieriaus specialybei. Priešingai – DI plėtra ir kiti šiuo metu vykstantys pokyčiai, tokie kaip gamybos ir kasdienio gyvenimo skaitmenizacija, dar labiau didina šios profesijos poreikį. Tai gera žinia tiems, kurie pasirinko ar renkasi šią studijų kryptį, tačiau didelis iššūkis verslui ir aukštojo mokslo įstaigoms, vis dar sukančioms galvas, kaip spręsti inžinierių trūkumo problemą. Ekspertai sutaria – būtini švietimo sistemos pokyčiai: reikia didinti tiksliųjų mokslų patrauklumą ir kokybę. Ypač svarbus vaidmuo tenka ir mokytojams, kurių entuziazmo ir kūrybiškumo dėka moksleiviai susidomi elektronikos inžinerija.
(1)
2024-06-13
1
Per paskutinius dešimtmečius aplinkai palanki vartotojų elgsena buvo skatinama įvairių aplinkosauginių įstatymų ir kitų iniciatyvų, apeliuojant į vartotojų sąmoningumą, tačiau, kaip pastebima – globalus vartojimas vis tiek augo ir nemažėjo.
(0)
2024-06-13
2
Vis labiau populiarėjantis dirbtinis intelektas (DI) įmonėse kuria naujas darbo vietas.
(0)
2024-06-10
10
„Nuo mažens man buvo įdomu suprasti, ne tik kaip viskas veikia, bet ir kodėl“, – sako Nieves Ganghe Pedros Chamorro, Kauno technologijos universiteto (KTU) studentė iš Ispanijos, kurią smalsumas ir atsakymų į klausimus paieškos atvedė į Lietuvą.
(0)
2024-06-08
11
Kauno technologijos universiteto (KTU) magistrantūros Skaitmeninės kultūros programos studentas Paulius Advilonis, pasinaudojęs akademinių mainų galimybe, iš Pietų Korėjos grįžo kupinas įspūdžių: naujai užmegztos draugystės, nauji įpročiai, praplėstas akiratis ir savęs tobulinimas.
(0)
2024-06-07
-1
Prieš daugiau nei vienuolika metų dviem ambicingiems Kauno technologijos universiteto (KTU) studentams Liudui Ubarevičiui ir Justui Šalkevičiui gimė idėja sukurti savo kompiuterinį žaidimą. Tuo metu jie net nenutuokė, kad ši mintis išaugs į didelę žaidimų kūrimo įmonę, padedančią tarptautinėms kompanijoms kurti ir išleisti žaidimus, kuriuos žaidžia visas pasaulis.