Brandos egzaminai 2013
.
(31)
2013-07-10
0
Nacionalinis egzaminų centras (NEC) trečiadienio rytą skelbia paskutinių valstybinių brandos egzaminų – biologijos, rusų kalbos ir informacinių technologijų – rezultatus. Antirekordas pasiektas per informacinių technologijų (IT) egzaminą – jo neišlaikė 17,57 proc. kandidatų.
(47)
2013-06-22
2
Teismo išaiškinimas, kad tautinėms mažumoms palengvintas lietuvių kalbos ir literatūros egzaminas prieštarauja Konstitucijoje įtvirtintam lygybės principui, nenustebino lietuvių kalbos mokytojos ekspertės Reginos Dilienės. Pasak jos, tai buvo iš anksto aišku ir arkliui.
(9)
2013-06-12
1
Tai ne egzaminas, o sąvartynas, kuriuo ugdomas mokinių siauraprotiškumas. Taip pirmadienį laikyto istorijos brandos egzamino užduotis vertina Vilniaus Vytauto Didžiojo gimnazijos istorijos mokytoja ekspertė Jūratė Litvinaitė.
(15)
2013-06-10
1
Brandos egzaminų tvarkaraštis tik įsibėgėja, o abiturientų stresas jau pasiekė visas įmanomas ribas. Tėvai skundžiasi nežinantys, kaip paguosti savo vaikus, kurie, mokykloje puikiai susitvarkę su mokslais, dabar tikina, kad nei gerai išlaikys egzaminus, nei kur nors įstos.
(1)
2013-04-17
0
Yra prirašyta daugybė straipsnių, pateikta gausybė patarimų, kokiu būdu kovoti su stresu bei įtampomis. Tačiau kiek jais nuoširdžiai gebame vadovautis? Šis jausmas veikiausiai jau pradeda belstis tiek į absolventų, tiek į studentų ramų gyvenimą, kurį visai netrukus sukrės egzaminų maratonas.
(23)
2013-03-28
0
Moksleivių sąjungos atstovai sako, kad abiturientai sunerimę dėl naujos valstybių brandos egzaminų vertinimo tvarkos, nes apie tai nebuvo tinkamai informuoti.
(12)
2012-11-26
20
Nacionalinis egzaminų centras (NEC) parengė ir patvirtino 2013 m. lietuvių kalbos ir literatūros brandos egzamino vertinimo normas. Pirmą kartą egzamino vertinimo normos patvirtintos ir paskelbtos iš anksto, iki šiol jos būdavo teikiamos egzamino vertintojams po egzamino.
(24)
2011-04-25
0
Jau 2013 m. abiturientai laikys naujos formos lietuvių kalbos ir literatūros egzaminą – nebereikės rašyti teksto interpretacijos ir spręsti teksto suvokimo užduoties. Vietoje jų dvyliktokai rašys literatūrinį arba samprotaujamąjį rašinį. Švietimo politikos formuotojai naujoves grindžia teiginiais, kad dabar rašoma interpretacija nutolusi nuo gyvenimo, o teksto suvokimo užduotis – ydinga iš principo.
|
||