Visureigiai
.
(0)
2024-06-03
-1
Pasaulis nestovi vietoje, o automobilių rinka nėra išimtis. Ji keičiasi labai dinamiškai. Gamintojai stengiasi į tai reaguoti ir demonstruoja, kad vis dar gali pasiūlyti kažką naujo ten, kur pasirinkimas, atrodytų, ir taip be galo didelis. Vienas sparčiausiai pastaruoju metu augančių segmentų – didesnio pravažumo SUV modeliai. Čia konkurencija itin arši ir gamintojai atkakliai grumiasi dėl kiekvieno pirkėjo. Tačiau ar iš tikrųjų dar yra kuo nustebinti ir atkreipti pirkėjų dėmesį šiame segmente?
(0)
2024-04-24
3
Elektromobilių rinkoje jau yra nemažai kompaktiškų visureigių, tačiau šioje kategorijoje dalis modelių išsiskiria iš visų kitų. Tai – mėgėjams drąsiau nusukti į bekelę skirti ir tam pritaikytomis savybėmis pasižymintys automobiliai. Visgi kol kas vairuotojai, mėgstantys laiką leisti gamtoje ar jaučiantys nuolatinį didesnio pravažumo poreikį, turi tik ribotą elektra varomų transporto priemonių pasirinkimą – tinkamus modelius galima suskaičiuoti vienos rankos pirštais. Kodėl taip yra ir kokias alternatyvas siūlo gamintojai?
(0)
2024-03-05
4
„DataCenter“ duomenimis, 2023 metais Baltijos šalyse kas antras (51 proc.) parduotas naujas automobilis turėjo visureigio arba vadinamąjį SUV kėbulą. Pagal populiarumą šio tipo modeliai daugiau nei triskart pranoko antroje vietoje likusius hečbekus (15 proc.). Paradoksalu, tačiau panaši tendencija jau apie dešimtmetį vyrauja visoje Europoje, nors didžioji dauguma jos gyventojų važinėja asfaltuotais didmiesčių keliais. Vis dėlto po šiuo skaičiumi slepiasi paprastas paaiškinimas – tik maža dalis rinkoje likusių visureigių iš tiesų pateisintų savo vardą ir nusukę nuo asfalto.
(0)
2024-02-20
-2
Prieš dvidešimt metų vienatūriai išgyveno aukso amžių, nes tai buvo kone vienintelis ir geriausias variantas šeimoms. Per du dešimtmečius tokių naujų automobilių pasiūlos rinkoje beveik nebeliko. Šeimos persėdo į krosoverius ir SUV – pastaruoju laiku jie elektrifikavosi. Bet ar tikrai jie geresni?
(1)
2024-02-07
-16
Praktiškas, našus ir taupus. Ilgą laiką būtent taip lakoniškai buvo apibūdinami nedideli dyzeliniai automobiliai, kurie patenkindavo daugybės įvairiausių šeimų poreikius ir nedraskydavo kišenių grėsmingomis sąskaitomis už degalus. Šiandien, Europai vis sparčiau pratinantis prie griežtėjančių ekologijos reikalavimų, o gyventojams vis labiau spiečiantis patogesnį gyvenimą žadančiuose didmiesčiuose, keičiasi ir lūkesčiai dėl automobilių.
(0)
2024-01-24
5
„Jeep Wrangler Rubicon“ triumfavo geriausio šeimyninio visureigio bekelėse kategorijoje populiaraus britų leidinio „What Car?“ 2024 metų automobilių rinkimuose. Legendinis modelis pelnė garbingą įvertinimą dėl gebėjimo išlaikyti prekių ženklo reputaciją nulipus nuo asfalto. Tai – nepralenkiama transporto priemonė bekelėje.
(1)
2023-11-23
-1
Naujų automobilių rinkoje nykstant tikriesiems visureigiams ir populiarėjant didesnio pravažumo krosoveriams bei SUV, „Lietuvos metų automobilio“ konkurse nebeliko Metų visureigio nominacijos. Ją pakeitė labiau į visų varančiųjų ratų pavaros galimybes nei į kėbulo tipą ar pravažumą orientuota „Metų 4x4“ nominacija. Ironiška, tačiau šiemet į konkursą tikrieji bekelės monstrai sugrįžo. Dalyvių sąraše – net trys rėminiai visureigiai: „KGM Musso“, „KGM Rexton“ ir „Ford Ranger Raptor“.
(2)
2023-11-14
0
„Lietuvos metų automobilio“ rinkimuose šiemet – permainos. Pirmą kartą konkurso istorijoje geriausiojo vardas bus suteiktas net trims skirtingų kainų grupių modeliams. Rinkimus organizuojantis Lietuvos žurnalistų autoklubas nusprendė, kad visi 30 konkurso dalyvių bus suskirstyti į tokias kainų grupes: iki 39 999 eurų, nuo 40 tūkst. iki 59 999 eurų ir virš 60 tūkst. eurų. Kainų viduriuko grupėje įsitaisė devyni modeliai, tačiau vienas iš jų šiame būryje gerokai išsiskiria.
(14)
2023-11-09
0
Prasidėję „Lietuvos metų automobilio 2024“ rinkimai užminė ne vieną intrigą – nuo naujoviško konkurso formato iki tradiciškai visiems rūpimo klausimo, kokie stipriausi dalyvių koziriai? Kas turi našiausią elektros pavarą, kieno technologijos stebina net visko regėjusius komisijos narius, kuriuos modelius sunkiausia palikti, kai juose pasėdi, o kurie labiausiai traukia akį savo išore?
„carVertical“ skelbia populiariausius automobilius Lietuvoje. „Šie automobiliai jau užima net 26,5%“
(1)
2023-09-21
-5
Automobilio kėbulo tipas dažnai tiksliai atspindi jį vairuojančio žmogaus poreikius. Vieni vairuotojai teikia pirmenybę nedideliems hečbekams, kiti – nori daugiau erdvės ir renkasi universalus ar visureigius. Automobilių duomenų įmonės „carVertical“ atliktas tyrimas atskleidė, kad lietuviai mėgsta didesnius automobilius, o hečbekus ar kupė renkasi retai.
(0)
2023-09-20
2
Technologijos atvėrė naujų galimybių automobilių gamintojams varžytis kuriant vis geresnį produktą. Ir tai matyti rinkoje: salonuose didėja ekranai, daugėja pagalbinių vairavimo technologijų, kurios iš dalies jau gali pakeisti vairuotoją, kuriamos vis galingesnės ir švaresnės pavaros sistemos. Tačiau tai visai neaktualu tikram bekelės visureigiui. Kokios inovacijos lydi šių modelių rinką?
(0)
2023-09-06
7
UAZ-452 - tai senas furgonas, labai plačiai naudotas Sovietų Sąjungoje ir iš jos išsilaisvinusiose šalyse. Kas tik šios mašinos pagrindu nebuvo sukurta - greitosios, krovininiai furgonai, 10 vietų mikroautobusas ir net vilkikas. O dabar ukrainiečiai sukūrė vikšrinę UAZ-452 versiją.
(0)
2023-07-10
11
AHEAD projekto metu kuriami amfibiniai krovinių gabenimo robotai bus nepilotuojami. Juose bus įrengtos navigacijos sistemos, priimančios duomenis iš palydovų ir jutiklių.
(0)
2023-04-14
4
Populiarėjant tiek kasdieniams, tiek neeiliniams, ypatingai prabangiems, miesto visureigiams, ilgainiui ėmė keistis ir svajonių automobilio samprata. Dabar didesniam skaičiui aukščiausią prabangą vertinančių vairuotojų aukšta sėdėsena, papildomas pravažumas ir galimybė patogiai naudotis automobiliu kasdien yra taip pat svarbi, kaip ir magiška 300 km/val. riba. Matydami sparčiai augančią itin galingų visureigių paklausą, nuošalyje neliko net ir toks legendinis prekių ženklas kaip „Aston Martin“. Ir čia britai liko ištikimi savo vertybėms – sukūrė visureigį, kurio konkurentai pavyti neįstengia.