Įdomūs žaidimai
.
(3)
2017-07-24
-6
Interneto vartotojai ir vėl nerimsta. Šį kartą jų galvose sukasi į mįslę panaši užduotis. Viena tų, kur žmonės pradeda jaustis kvailai, jei nesugeba išspręsti, tačiau supyksta, jei kažkas išduoda atsakymą.
(8)
2017-04-04
21
Rodos kompiuteriai prieš žmones gali nesunkiai laimėti bet kokį intelektualinį žaidimą. Tačiau vis dar egzistuoja keletas išimčių, ir jų nesugeba įveikti praktiškai joks dirbtinis intelektas.
(3)
2017-02-17
3
Socialiniuose tinkluose galima atrasti daugybę įtraukiančių užduočių, padėsiančių patikrinti savo akių miklumą. Naujausias paveikslėlis, kuriame pavaizduota didžiulė avių banda – vienas iš jų.
(0)
2016-08-26
27
Keliuose populiariausiose inžinerinės tematikos bloguose ir straipsniuose buvo pasidalinta teminių žaidimų nuorodomis, todėl nusprendėme, kad atėjo laikas sudaryti 10 geriausių tokių svetainių sąrašą. Pirmyn!
(2)
2016-07-11
-25
Nacionalinė moksleivių akademija, dar neatslūgus Europos futbolo čempionato aistroms, siūlo jums išspręsti galvosūkį „Pasverkite futbolo“ kamuolius.
(4)
2016-03-21
35
Vokietijos fotografas Simonas Menneris prieš kelerius metus nustebino pasaulį sukūręs projektą „Kamufliažas“. Įspūdingose nuotraukose jis įamžino Alpių kalnų grožį ir Vokietijos kariuomenės Bundesvero snaiperius. Menininkas nusprendė tęsti projektą, o naujais savo modeliais pasirinko Lietuvos kariuomenės šaulius.
(0)
2016-03-18
14
Pateikiame fotografijas-atsakymus. Jose užsimaskavę Baltijos šalių snaiperiai apibrėžti raudonu apskritimu.
(11)
2015-09-19
90
Teigiama, kad šį galvosūkį dar vaikystėje sugalvojo Albertas Einsteinas, nors kiti jį priskiria anglų matematikui Lewisui Carrollui. Tikroji mįslės autorystė nėra įrodyta, o jai prigijo „Einsteino galvosūkio“ pavadinimas. Taip pat teigiama, esą jį gali išspręsti vos 2 proc. žmonių, nors aklai tikėti šiuo teiginiu nepatariame.
(0)
2015-07-20
27
Vienas iš pirmųjų kompiuterinių žaidimų istorijoje buvo su dviem ekrano šonuose esančiais judančiais pagaliukais ir vienu tarp jų šokinėjančiu kvadrato formos kamuoliuku. Vėliau kvadratai smulkėjo, vaizdo detalumas didėjo, žaidimai sudėtingėjo, kol galų gale į savo kompiuterius po kelias valandas diegdavome vos ne dešimtis gigabaitų sveriančius „monstrus“ – šedevrus ir grožiu, ir scenarijumi.
|
||