Kelių priežiūros ir plėtros tendencijos
.
(0)
2024-03-04
2
Nors stojančiųjų į kelių ar geležinkelių inžineriją skaičiai mažėja, galimybių ir įspūdingų projektų šioje srityje netrūksta. „Tyrens Lietuva“ specialistai papasakojo, kuo juos žavi ši sritis ir kokie projektai paliko didžiausią įspūdį.
(1)
2024-02-28
3
Lietuvoje planuojami pilotiniai projektai, kuomet keliai bus elektrifikuojami, taip pat jiems bus naudojama saulės energija, teigia Seimo Ekonomikos komiteto pirmininkas Kazys Starkevičius. Pasak jo, taip pat galima plėtoti veiklą vykdant Lietuvos–Lenkijos pasienio projektus, kuriuos galima finansuoti iš Europos Sąjungos (ES) lėšų.
(0)
2024-01-27
2
Atėjus atlydžiui, pastarosiomis dienomis pasipylė pranešimai apie keliuose atsivėrusias duobes. Vairuotojai socialiniuose tinkluose dalinasi prakirstų padangų bei aplamdytų ratlankių nuotraukomis ir įspėjimais apie pavojingas vietas. Draudikai taipogi pastebi tokių žalų pagausėjimą.
(0)
2023-11-21
0
Orų prognozėse – jau rimta žiema: šios savaitės viduryje ir antroje pusėje laukiama gausaus sniego. Jo storis vietomis gali siekti iki 15 cm. Aplinkotvarkos bendrovės „Ecoservice“ prižiūrimuose miestuose technika, kuri bet kada prireikus pradės valyti gatves ir šaligatvius, paruošta dar nuo spalio vidurio, prognozes ir realias oro sąlygas nuolat stebi įvairaus dydžio komandos.
Kokia žiema mūsų laukia prognozuoti tampa vis sunkiau: šiemet kelininkai budi jau nuo spalio vidurio
(0)
2023-11-10
1
Nors rugsėjo orus daugelis vadino vasaros pratęsimu ir tikėjosi, jog nemalonūs šaltojo sezono reiškiniai prasidės bent mėnesiu vėliau, nutiko priešingai – šiaurinėje Lietuvos dalyje pirmąsyk pasnigo dar spalio viduryje, o mėnesio pabaigoje kai kuriuose Lietuvos regionuose pavyko nulipdyti pirmąsias sniego gniūžtes. Specialistai pripažįsta: nors prognozuoti, ar žiema šiemet bus ankstyvesnė ir kokia ji bus, sudėtinga, pasiruošimo jai verčiau neatidėlioti: tą daro kelius prižiūrinčios įmonės, suskubti turėtų ir ilgesnio rudens tikėjęsi vairuotojai.
(0)
2023-03-06
6
Keliai teršia miestus, užima didelius viešosios erdvės plotus ir naikina buveines. Ar kelių perkėlimas po žeme išspręstų šias problemas?
(0)
2022-10-23
14
Žiedinių sankryžų paskirtis – kontroliuoti transporto srautą, nes visi automobiliai ratu važiuoja ta pačia kryptimi.
(0)
2021-07-14
10
„Dviračių greitkelis“, nusidriekęs tarp Daejono ir Sejongo Pietų Korėjoje, yra koncepcija, apie kurią jūs niekada nepagalvotumėte: jis tęsiasi 32 km ir ne tik apsaugo dviratininkus nuo saulės, bet tuo pačiu metu generuoja energiją.
(1)
2021-05-04
3
Gegužės 10 d. Vilniuje, Laisvės prospekte, praeivius pasitiks naujai atgimusi požeminė perėja: Vilniaus miesto teatras „Meno ir mokslo laboratorija“ drauge su „Urbanistiniu draustiniu“ pristato projektą „Požeminės vaizdo struktūros“ ir kviečia pasivaikščioti portalu į kitą erdvę tapusia perėja.
(4)
2021-02-26
27
Londono imperatoriškojo koledžo (ICL) mokslininkai teigia, kad reikėtų apsvarstyti idėją šalia gatvių važiuojamosios dalies montuoti riestus barjerus. Kaip ir didelė dalis panašių konstrukcijų, šie barjerai būtų skirti saugumui užtikrinti. Bet ne eismo - šiek tiek kitokiam saugumui.
(0)
2020-10-27
2
Kai jūsų automobilio ratai su didele jėga trenkiasi į aštrios kelio duobės kraštą, jūs bent jau mintyse imate keikti miesto ar šalies valdžią. Tačiau kada nors su duobėmis galėsite padėti kovoti ne tik siųsdami prakeiksmus, bet ir naudodami specialią programėle. Bent jau taip mano Birmingemo universiteto mokslininkai.
(0)
2020-06-26
5
Pastarosiomis dienomis vairuotojai pastebėjo vasarą gana neįprastą vaizdą – į kelius išvažiavo barstytuvai. Pasak AB „Kelių priežiūra“, esant aukštai temperatūrai, prakaituoja ne tik žmonės, bet ir asfaltas. Kai danga įkaista, ima minkštėti bitumas, galimos deformacijos. Tam, kad vairuotojai išvengtų nepatogumų, bendrovė keliuose vykdo barstymo darbus – ant kelio pila skaldelę.