Socialiniai tinklai
.
(0)
2024-06-15
1
Šiuo metu Lietuvoje sparčiai populiarėja ne tik nuomonės formuotojų, bet ir vartotojų kuriamas turinys, dar kitaip žinomas kaip UGC. Dažnai prekių ženklai ir verslai prilygina UGC turinio kūrėjus influenceriams, bet vis dėlto jie nėra vienas ir tas pats. Nors abu yra kūrėjai, tačiau jų turinio specifika, kokybė, pateikimas, viešinimas, bendradarbiavimo tikslas bei sąlygos skiriasi. Apie influencerių ir UGC kūrėjų skirtumus pasakoja kūrybinės agentūros „Love media“ projektų vadovė Gerda Šipailė.
(0)
2024-06-13
0
„Pamestas bagažas tik už 2,95 Eur“ – skelbia iš pažiūros oficialus vieno didžiausių Lietuvos oro uostų „Facebook“ puslapis. Skelbime siūloma įsigyti „pamestą“ ir niekam nebereikalingą bagažą, kuriame gali būti vertingų daiktų. Tačiau neapsigaukite, tai – sukčių apgaulė, kuria siekiama išvilioti jūsų duomenis. Tiesa, Luko Keraičio, „Tele2“ Inovacijų eksperto, teigimu, pats „Facebook“ stabdyti nusikaltėlių pernelyg neskuba – pranešama apie pavogtas anketas ir daugybę kitų panašių atvejų.
(0)
2024-06-04
-3
Dabar žiūrėdami „TikTok“ turinį matome tik platformos kūrėjų vaizdo įrašus, bet tai netrukus pasikeis – Lietuvoje atsiras ir reklaminis turinys. Pasak Jurgitos Talačkienės, „Tele2“ skaitmeninės rinkodaros vadovės, „TikTok“ platforma suteikia reklamos galimybes daugelyje užsienio šalių, o dabar ši paslauga bus prieinama ir Lietuvoje. Anot ekspertės, tai naudotojams suteiks galimybių matyti aktualius pasiūlymus – lietuviai noriai apsiperka pagal internete pamatytas reklamas.
(0)
2024-06-01
-15
Naudotojų turinio nuskaitymas siekiant apmokyti dirbtinio intelekto modelius šiais laikais tampa įprasta praktika.
(0)
2024-05-28
2
JAV prieš kelias savaites iškėlus ultimatumą dėl tolesnio „TikTok“ egzistavimo, šios platformos likimas pakibo ant plauko ir Europos Sąjungoje. Reaguodama į nuotaikas už Atlanto, Europos Komisijos (EK) pirmininkė Ursula von der Leyen, paskelbė, kad šio trumpų vaizdo įrašų socialinio tinklo uždraudimas ES vis dar nėra atmestas. Tačiau „Telia“ Skaitmeninės pažangos centro ekspertai ramina – tokie pareiškimai yra veikiau spaudimas pačiai „TikTok“, nei konkrečiais veiksmais galintys virsti ketinimai.
(1)
2024-05-26
1
Nors kiekvieną dieną lietuviai dažniausiai naudojasi socialiniu tinklu „Facebook“, jo bendrą populiarumą nurungė „YouTube“ – pastaruoju naudojasi net 97 proc. šalies gyventojų. Tokias tendencijas atskleidė mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ užsakymu Lietuvoje atliktas tyrimas. Be to, pasak Justinos Antropik, „Tele2“ socialinių tinklų ir skaitmeninio turinio vadovės, lygiai trečdalis respondentų atskleidė susivilioję prekėmis, pamatytomis socialinių tinklų reklamose.
(0)
2024-05-23
0
Net 39 proc. vyresnių nei 50 m. Lietuvos gyventojų visai nesinaudoja internetu, o dažniausi lietuvių naudojimosi internetu tikslai – informacijos paieška interneto svetainėse, jungimasis prie socialinių tinklų ir naujienų skaitymas portaluose.
(0)
2024-05-22
0
Galbūt pažįstamas jausmas, kai norite likti namie, bet einate į seniai planuotą vakarėlį tik todėl, kad bijote praleisti jo įvykius. Tuomet jūs patiriate FOMO (angl. „fear of missing out“). Pasak Godos Nausėdaitės, „Jaunimo linijos“ savanorės ir klinikinės psichologijos magistrantės, nuolatinė baimė praleisti įvykius gali daryti įtaką skubotiems sprendimams ir kelti nerimą bei stresą. Justina Antropik, „Tele2“ socialinių tinklų ir skaitmeninio turinio vadovė, priduria, kad FOMO paskatina nuolat besikeičiantis socialinių tinklų srautas, kuriame svarbu atrasti balansą.