Skrydžių istorijos
.


Aviacijos rinkoje yra daugybė jungčių, kurios trunka vos keliasdešimt minučių. Tačiau šis ilgis yra niekis, palyginti su trumpiausiu lėktuvo skrydžiu pasaulyje.


Dviejų variklių, 110 vietų „Boeing 737-200“ jau buvo nuskridęs pusiaukelę, kai staiga prarado slėgį salone. Lėktuve buvo 89 keleiviai ir šeši įgulos nariai.


Nyderlandų pilotė Narine Melkumjan skrido mokomuoju lėktuvu, kai staiga atsivėrė lėktuvo gaubtas.


1982 m. birželio 24 d. „Boeing 747“ lėktuvo įgula ruošėsi įprastam skrydžiui. Bet, „British Airways“ skrydis iš Kvala Lumpūro (Malaizija) į Pertą (Australija) pasirodė esąs vienas dramatiškiausių skrydžių civilinės aviacijos istorijoje.


Skrydžio MH370 antrasis pilotas galėjo išgyventi per incidentą, per kurį žuvo kiti 250 lėktuve skridusių žmonių.


Rizikingą manevrą atliko pilotai, skridę „ARG 01“, kuris bus naudojamas skraidinti Argentinos prezidentą Albertą Fernandezą.


Išlikęs „Nakajima Kikka“ lėktuvo korpusas, eksponuojamas Chantilly mieste, Virdžinijoje, JAV.


Gineso pasaulio rekordų knygos atstovai patvirtino, kad Letizia Bufoni pasiekė rekordą – aukščiausią pračiuožimą riedlente ant lėktuvo galo. Šis triukas atnešė sportininkei naują pasiekimą karjeroje.


Lenkų lakūnas Lukaszas Czepiela kovo 14 d. įsirašė į aviacijos istoriją ir tapo pirmuoju žmogumi, lėktuvu nusileidusiu ant ikoninio viešbučio „Burj Al Arab Jumeirah“ stogo įrengtos sraigtasparnių nusileidimo aikštelės Dubajuje.


Mažas lėktuvas be nusileidimo ore išbuvo 64 dienas, 22 valandas, 19 minučių ir 5 sekundes.


„Aeroflotas turi mirti“, – siuto propagandistas Krasovskis po to, kai buvo išmestas iš lėktuvo.


Degalų papildymas ore yra modernus inžinerijos stebuklas, dėl kurio bet koks skrydis ore trunka tol, kol pilotas ar pilotai gali fiziškai susidoroti su buvimu ore.


Nors lėktuvas sėkmingai atiko avarinį nusileidimą, ant žemės prasidėjo tikras pragaras – žuvo daugiau kaip 300 žmonių.