Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Pirkimai ir reakcija į reklamą
 
 

Pirkimai ir reakcija į reklamą

.
(4) 2020-06-24 -8
Distopinė grožinė literatūra mus paruošė įvairiausioms apokalipsėms. Tarp galimų variantų yra nerangiai kėblinantys zombiai, ateivių invazija ir, žinoma, mirtinos ligos, bet net labiausiai iškrypęs protas negalėjo nuspėti, kad bus graibstyte išgraibstytas vienas svarbiausių gaminių – tualetinis popierius.
(1) 2020-03-08 9
Pastarosiomis dienomis iš įvairiausių pasaulio valstybių sklido nuotraukos, kuriose matomos nušluotos parduotuvių lentynos – dėl koronaviruso baimės jos ištuštėjo ir Uhane, ir Honkonge, ir Singapūre, ir Milane, ir Japonijoje. Daugiau ilgo galiojimo produktų į vežimėlius krovėsi pirkėjai ir Lietuvoje. Sociologai tokį elgesį vadina „panikos paskatintu pirkimu“, rašo „Science Alert“.
(1) 2018-05-10 33
Ar kada susimąstėte, kodėl kramtomosios gumos reklamų veikėjai į burną dažniausiai įsideda ne vieną, o du gabalėlius gumos? Ar žinote, kas yra „rožinis mokestis“? Už viso to slepiasi prekybininkų gudrybės, kurios papildo jų kišenes, o mus priverčia pirkti daugiau, nei mums iš tiesų reikia. Kodėl taip nutinka, portale „Business Insider“ aiškina mokslo temų apžvalgininkė Tanya Lewis.
(0) 2017-08-24 5
<em><aside class="alien" style="display:none"></aside>Mūsų smegenys ateitį spėja geriau, negu mes. Dalis mūsų smegenų suaktyvėja, kai žino, kad kažkas gaus sutelktinį finansavimą, netgi je
(0) 2015-09-17 29
<i>Mokslo žurnalistė ir „Švietėjo“ premijos laureatė Asia Kazanceva savo kailiu pajuto erotinių pramogų landžias reklamos technologijas</i>
(4) 2014-09-28 24
Kiekvienas esame nupirkę daiktų, kurių mums visai nereikia: ar tai būtų brangūs populiaraus gamintojo pagaminti džinsai, papildomas gabalėlis sūrio, ar nauja mūsų išmaniojo telefono programinės įrangos versija. Ar tik dėl to, jog turime per daug pinigų? Neabejoju, absoliuti dauguma iš jūsų patikins, kad nėra linkę beprasmiškai išlaidauti. Tad pažvelkime į septynias nereikalingų daiktų pirkimų priežastis, kurias žurnale Psychology Today suformulavo psichologas Alainas Samsonas.
(2) 2013-04-25 0
Dar prieš suvokdami savo identitetą ar išmokdami skaičiuoti pinigus vaikai yra skatinami sieti savo statusą ir savivertę su daiktais. Tokį santykį su pasauliu jiems skiepija ne mokykla, ne knygos, o Jos Didenybė Reklama.
(1) 2012-11-09 25
Norite sužinoti, kodėl žmonės priima neprotingus finansinius sprendimus? Tuomet siūlome susipažinti su egzotiška mokslo šaka – finansų biheiviorizmu.
(8) 2012-11-02 0
Ar kada nors susimąstėte, kodėl labiau pasitikite vyrais, kalbančiais žemais balsais, ar kodėl moterims taip patinka Džeimsas Bondas? Pasirodo, žmogaus reakcija į tokius tarytum mažai reikšmingus psichologinius niuansus gali būti paaiškinta moksliškai.
(6) 2010-09-15 0
Pirkėjai, kurie pamato savo mėgstamo produkto specialų pasiūlymą prekybos centre reaguoja taip pat, kaip žiūrėdami pornografiją ar erotines nuotraukas.
Metai: visi

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos