Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Taršos mokesčiai
 
 

Taršos mokesčiai

.
(41) 2020-09-24 -21
Automobilių rinkos ekspertai teigia, kad valdžios sugalvotos priemonės taršai mažinti neveikia. Lietuvos automobilių parkas išlieka vienas seniausių Europoje, o automobilių vidurkis siekia apie 16 metų. Kad gatvėmis ir toliau važinėja taršūs automobiliai, rodo ir dažnai vykstantys automobilių taršos reidai. Aplinkosaugininkų teigimu, automobiliai yra viena didžiausių taršą sukeliančių priežasčių Europoje.
(1) 2020-07-31 -11
Praėjus mėnesiui nuo automobilių registracijos mokesčio įsigaliojimo, kurio dydį nusako automobilio taršos rodiklis, vis dar ryškiai pastebimas lietuvių polinkis pirkti naudotas, 11–15 metų senumo transporto priemones. Ekspertai tikina, kad ši tendencija nepasikeis dar ilgą laiką, mat net ir skiriant lėšų registracijos mokesčiui, įsigyti naudotą automobilį yra finansiškai naudingiau, rašoma pranešime.
(2) 2020-06-25 -8
Nuo liepos 1-osios Lietuvoje įsigalioja naujas mokestis, kurį susimokėti privalės kiekvienas, registruojantis naują, į Lietuvą iš užsienio valstybės atvežtą arba perregistruojantis kitu vardu Lietuvoje jau užregistruotą automobilį. Kiek eurų papildomai teks pakloti, priklausys nuo transporto priemonės išmetamo anglies dioksido (CO2), tačiau toli gražu ne visų automobilių dokumentuose šie duomenys įrašyti.
(0) 2020-03-09 -5
Vasarą įsigaliosiantis automobilių taršos mokestis daliai vairuotojų gali atsieiti daugiau nei planuota, rašo portalas delfi.lt. Pasak jo, mokestis gali lemti išlaidas nuo 13,5 iki 540 eurų, priklausomai nuo išmetamųjų dujų kiekio perregistruojant automobilį. Bet jei šio kiekio ekspertai iškart nustatyti negalės, papildomai reikės atlikti transporto priemonės techninę ekspertizę, o jos kaina gali net kelis kartus viršyti mokesčio dydį.
(1) 2020-02-02 -7
Paskelbus, kad nuo 2020-ųjų liepos 1 d. Lietuvoje įsigalioja automobilio registracijos mokestis, pradėti ir akylai stebėti, kokį kiekį CO2 išmeta Lietuvoje registruojami automobiliai. Transporto skelbimų portalo „Autoplius.lt“ komunikacijos vadovas Matas Buzelis pastebi, kad atsižvelgiant į turimus naujausius duomenis, susimokėti turėtų kone visi, perkantys transporto priemonę.
(0) 2019-12-12 -6
Seimo Biudžeto ir finansų komitetas (BFK) trečiadienį pritarė „valstietės“ Agnės Širinskienės siūlymui iki 2020-ųjų balandžio atidėti taršių automobilių mokesčio įsigaliojimą. Dabar numatyta, kad jis įsigalios nuo sausio.
(0) 2019-12-10 30
Automobilių taršos mokestis, automobilių pirmosios registracijos mokestis ir, galų gale, automobilių registracijos mokestis. Bet geriau vadinkime dalykus tikraisiais jų pavadinimais – automobilių prekybos mokestis. Desperatiškas kitų metų biudžeto planavimas verčia tik gūžčioti pečiais, nes ne tik virš Aplinkos ministerijos, bet ir virš visos Lietuvos automobilių rinkos kaupiasi neperregimo juodumo debesys.
(3) 2019-11-07 -3
Trečiadienį Seime registruotas motorinių transporto priemonių pirmos registracijos mokesčio įstatymas, kuriuo remiantis mokestį tektų mokėti automobiliams, pirmą kartą registruojamiems Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių registre. Kitaip nei anksčiau siūlyta, mokestį tektų mokėti ne kaskart pasikeitus automobilio savininkui, o tik pirmą kartą įregistravus jį Lietuvoje.
(0) 2019-11-01 -16
Taršių automobilių mokestis, taip pat planai skirti kompensacijas tiems, kurie nuspręs taršų automobilį pakeisti mažiau taršiu, žadina senesnių automobilių gerbėjų smalsumą – galbūt greitu metu skelbimų portaluose pasipils išskirtinių automobilių skelbimai ir bus galima įsigyti vertingų modelių?
(0) 2019-10-23 5
Aplinkos ministerija Seimui pateikė Transporto priemonių taršos mokesčio įstatymo projektą, kuriame galimos mokesčių sumos skiriasi nuo tų, kurios buvo pateiktos ankstesniame projekte. Dabar didžiausia suma, kurią tektų mokėti – 1280 eurų. Anksčiau ji siekė 1400 eurų. Jei įstatymą priims Seimas, jis įsigalios nuo 2020-ųjų metų sausio 1-os dienos.
(0) 2019-10-21 6
Prieš kelias savaites paviešintas Aplinkos ministerijos planas įvesti automobilių taršos mokestį, kurio esmė yra kiekvieną kartą perregistruojant transporto priemonę susimokėti už jos skleidžiamą taršą, visuomenėje sukėlė diskusijų. Lietuviai jau skaičiuoja, kokį taršos mokestį reikėtų mokėti už jų šiuo metu turimą automobilį, o mokslininkai klausia, kaip mokestis sumažins aplinkos taršą. Tiesa, tokie patys klausimai kyla ir pačiai naujo mokesčio rengėjai Aplinkos ministerijai.
(27) 2019-10-17 -11
Vyriausybė trečiadienio posėdyje pritarė Aplinkos ministerijos siūlomam taršių automobilių mokesčiui. Kaip Vyriausybės nutarimo aiškinamajame rašte nurodo ministerija, projektu nustatomas mokestis bus taikomas visiems įsigijusiems mašinas po 2020 metų sausio 1-osios.
(37) 2019-10-13 32
Žinią apie neišvengiamai gresiantį automobilių taršos mokestį visuomenė pasitinka įvairiai. Vieni panikuoja, kiti piktinasi, tretiems vienodai šviečia. Tačiau pagalvojus, kaip visa tai veiks, lieka tik gūžčioti pečiais: ką galvojo tokią sistemą pasiūlę Aplinkos ministerijos atstovai? Ar jie nagrinėjo kitose šalyse sėkmingai veikiančias praktikas? Ar įvertino galimas rizikas Lietuvoje?
(2) 2019-10-12 24
Nuo kitų metų senus bei taršius automobilius savo vardu registruojantys asmenys jau turės mokėti taršos mokestį. Du kertiniai momentai: mokestis mokamas kiekvieną kartą registruojant automobilį. Jis priklauso nuo CO2 emisijos.
(4) 2019-10-08 -5
Elektroninę Seimui adresuotą peticiją, raginančią nepritarti Aplinkos ministerijos parengtam automobilių taršos mokesčio projektui, per savaitgalį pasirašė daugiau nei 45 tūkstančiai internautų.
Metai: visi
[1-15] 16-30 >>

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos