Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Automobilių gamyba
 
 

Automobilių gamyba

.
(0) 2024-09-15 -1
Europos Komisija nuo šių metų vasaros Kinijoje pagamintiems automobiliams įvedė papildomus importo mokesčius, tačiau dabar, nepraėjus nei trims mėnesiams, pamažu pradėjo atveržti varžtus, skelbiama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.
(0) 2024-08-23 5
„General Motors“ ir „Ford“ koncernai paskelbė, kad vietoje elektromobilių ruošiasi gaminti daugiau pikapų, išsamiau apie tai pasakojama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.
(0) 2024-07-12 6
Tai buvo alternatyva nikeliui, o savo populiarumo piką chromas pasiekė 1950-aisiais, kada buvo naudojamas itin gausiai, nes tai suteikia automobiliams prabangos ir solidumo.
(0) 2024-07-11 3
Jis yra sukurtas atlikti paprastas, naudingas operacijas – pavyzdžiui, dirbant prie automobilių gamyklos surinkimo linijos.
(0) 2024-04-24 -21
Vykstant karui daugelis automobilių gamintojų pasitraukė iš Rusijos rinkos, tačiau tai lieka didelė šalis ir viliojantis rinkos kąsnis, todėl vis dažniau pasigirsta naujienų, kad vienu ar kitu būdu gamintojai Rusijoje vis dar yra. Yra ir gudrių ėjimų, vienas tokių – Čekijos „Škoda“, pasakojama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.
(8) 2024-04-04 21
Vienas didžiausių automobilių koncernų pasaulyje „Stellantis“ paskelbė pakankamai nemadingą žinią – jie investuoja net šešis milijardus dolerių į naujų vidaus degimo variklių kūrimą, atskleidžiama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.
(0) 2024-03-22 1
„Mercedes-Benz“ savo gamykloje Vengrijoje, kur trūksta darbo jėgos, pradėjo naudoti humanoidinius robotus.
(0) 2024-01-31 3
Koncernas „Stellantis“ yra antras pagal parduotų naujų automobilių kiekį Europoje, tačiau šis koncernas turi kur kas ambicingesnių planų visame pasaulyje, ypač susijusių su elektrifikacija, pasakojama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.
(0) 2024-01-19 2
Šis dešimtmetis prasidėjo milžiniškais išbandymais pasaulinei automobilių pramonei. Viskas prasidėjo COVID-19 infekcija, po to užgriuvo mikroschemų deficito banga. Tada Rusija įsiveržė į Ukrainą ir daugelis automobilių gamintojų Rusijoje prarado nemažai pinigų, kai kurie – net dešimtis milijonų. Dabar rimtu išbandymu tapo gilėjanti krizė Raudonojoje jūroje, pasakojama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.
(20) 2023-12-12 3
Regis, šimto metų automobilių gamybos patirtį skaičiuojančioms įmonėms neturėtų būti sunku pagaminti gerą elektromobilį. Bet rinkos naujokai, kaip antai „Tesla“, vis vien sugeba sukurti geresnius, našesnius ir galingesnius elektra varomus automobilius. Kas stabdo senuosius gamintojus? Ir kas rodo proveržį?
(0) 2023-11-08 -5
„Tesla“ savininkas Elonas Muskas apsilankė savo naujausioje gamykloje – netoli Berlyno įsikūrusiame fabrike, kur šiuo metu surenkamas vienas populiariausių modelių Europoje – „Tesla Model Y“, pranešama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.
(0) 2023-10-14 7
Ingolštate (Vokietija) esanti „Audi“ gamykla nuo 2024 metų sausio 1 dienos nebepaliks jokio anglies junginių taršos pėdsako. Kitais metais šioje gamykloje bus surenkami naujieji „Q6 e-tron“ elektriniai visureigiai. „Audi“ aplinkos apsaugos programoje „Mission: Zero“ numatyta, kad iki 2025 metų visos bendrovės gamyklos taps neutralios klimatui. 2018 metais šis tikslas buvo pasiektas „Audi“ gamykloje Briuselyje (Belgija), kur surenkami naujieji „Q8 e-tron“ visureigiai, o 2020-aisiais – ir Dėro (Vengrija) padalinyje. Čia gaminami ir Lietuvos rinkoje itin populiarūs „Audi Q3“ krosoveriai. Sportiškieji „Audi R8“ ir „e-tron GT quattro“ modeliai nuo 2020 metų Heilbrone (Vokietija) esančioje „Böllinger Höfe“ gamykloje surenkami taip pat be neigiamo poveikio aplinkai.
(5) 2023-09-15 4
„Volvo Trucks“ didina elektrinių sunkvežimių apimtis ir pradeda serijinę sunkiųjų elektrinių sunkvežimių gamybą Gento gamykloje Belgijoje. Dabar elektriniai „Volvo“ sunkvežimiai gaminami keturiose gamyklose – trejose Europoje ir vienoje JAV.
(0) 2023-09-08 -2
Griežtėjantys taršos reikalavimai ir augantis tvarių automobilių norinčių vairuotojų skaičius. Toks vis didėjantis dvipusis spaudimas verčia transporto priemonių gamintojus keisti viską: nuo pačių automobilių ir jiems pagaminti skirtų medžiagų iki gamybos bei vadybos procesų. Kai kurie gamintojai, regis, žengia vienas kito pėdsakais, tačiau dalis jų savo strategines kryptis su rytojaus vartotojų tendencijomis derina skirtingais būdais. Kokie jie?

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos