Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Saugumą didinančios technologijos
 
 

Saugumą didinančios technologijos

.
(0) 2022-01-06 13
Kelionės lėktuvu ir visų procedūrų prieš jas atlikimas oro uostuose dažnam gali sukelti gana nemažai streso. Juo labiau dabar, kai kelionių taisyklės ir būtina dokumentacija keičiasi taip dažnai. Tačiau jeigu ant jūsų bilieto JAV atsiranda keturios raidės SSSS, jūsų kelionė dar labiau pasunkės.
(0) 2020-11-27 8
Turėti galvoje unikalią mokslo idėją, bet nedrįsti žengti kito žingsnio pasiūlant ją komercializuoti – jau praeities problema. Šiandien Lietuvos mokslininkai ir su inovacijomis dirbančios įmonės aktyviai ieško finansavimo galimybių bei ekspertų pagalbos tam, kad jų sumanymai ir išradimai virstų produktais, kurie būtų sėkmingai pritaikomi praktikoje.
(2) 2020-06-29 5
2015 metų sausio 29 dieną „Ryanair“ lėktuvas skrido iš Londono į Beržeraką Prancūzijoje. Oro uostą temdė rūkas, tačiau 172 žmones turintis lėktuvas vis tiek skrido keistai. Pilotai susiprato tik išgirdę lėktuvo sistemų perspėjimą.
(1) 2020-05-07 22
Nors aviacijos pramonė dar tik ruošiasi sugrįžimui prie įprasto darbo ritmo, inovacijos niekada nesustoja. Lėktuvų gamintojas „Airbus“ su biotechnologijų kompanija „Koniku“ sukūrė iš pažiūros paprastą prietaisą, kuris gali pagerinti civilinės aviacijos saugumą.
(3) 2020-03-25 4
Transporto technologijų įmonė „Skyryse“ išleido naują skrydžių sistemą, kuri leidžia kone kiekvienam vos per 30 minučių išmokti pilotuoti lėktuvą, praneša „Business Insider“.
(1) 2019-11-12 2
Skrisdami atostogauti tikimės, kad lėktuvas veiks tinkamai ir kelionė bus saugi. Tuo rūpinasi daugybė aviacijos specialistų. Vienas iš jų sprendžiamų klausimų – kaip užtikrinti lėktuvo atsparumą susidūrimams su pašaliniais objektais. Ugnikalnių pelenai, dronai, paukščiai kelia didelę grėsmę lėktuvų varikliams ir, nepaisant visų atsargumo priemonių, jų ne visada pavyksta išvengti.
(0) 2019-03-18 4
Beveik kiekvienas šiuo metu gatvėje važinėjantis automobilis turi bent kelias oro pagalves. Ši saugumo įrangos dalis yra labai svarbi ir padeda avarijų metu apsaugoti gyvybes. O kaip dėl lėktuvų? Kodėl juose nėra oro pagalvių? Į šį klausimą tuoj atsakysime, bet jis jau pats savaime nėra visiškai teisingas.
(0) 2019-01-19 36
Mokslininkų ir studentų bendradarbiavimas mokslo srityje paprastai vyksta rengiant mokslinius darbus universitete. Tačiau Kauno technologijos universiteto (KTU) gyvuojanti inovacijų ekosistema vis dažniau pateikia kitokių jungčių, pavyzdžiui, kai dėstytojų išradimus vysto studentų įmonės. Vienas tokių pavyzdžių – KTU Elektros ir elektronikos fakulteto (EEF) mokslininkų patento pagrindu prototipą kuriantis studentų įkurtas startuolis, rašoma pranešime spaudai.
(8) 2018-10-16 19
Aviacijos kompanijos, nepaisydamos didelių galimų sutaupymų, prie skrydžių su vienu pilotu, ar iš vis be piloto, pereiti neskuba dėl neigiamos keleivių nuomonės.
(0) 2018-06-03 29
Kauno technologijos universiteto (KTU) mokslininkų komanda sukūrė būdą orlaivių saugumui užtikrinti pakilimo metu. Per pirmąsias 10 sekundžių lėktuvui važiuojant kilimo ir tūpimo taku, KTU mokslininkų sukurtas įrenginys nustato, ar lėktuvas per duotą atstumą išvystys greitį, kurio reikia pakilimui. Inovacija gali būti pritaikyta tiek mažiems orlaiviams, tiek dideliems, komercinius skrydžius vykdantiems lėktuvams.
(2) 2018-04-25 8
Kelionės lėktuvais yra labai saugios. Pigūs lėktuvų bilietai suteikė galimybę keliauti dažniau, todėl vis mažiau žmonių iš tiesų bijo skraidyti. Tačiau kad ir kokia saugi būtų civilinė aviacija, avarijų vis dar pasitaiko ir jų metu sužeidžiami žmonės. Ekspertai sako, kad daugelio šių traumų būtų galima išvengti labai paprastai pakeitus lėktuvų salonų dizainą, tačiau oro linijos šio žingsnio tikrai nežengs.
(5) 2017-06-15 1
Jei nors kartą gyvenime jums teko keliauti lėktuvu, ko gero, atkreipėte dėmesį į šios transporto priemonės langus. Ar pastebėjote juose esančią mažą skylutę?
(1) 2017-06-07 35
Tikriausiai daugelis yra pastebėję, jog kiekvienas kilimo ir tūpimo takas turi savo numerį. Akylesni dargi turėjo atkreipti dėmesį, jog tas numeris niekada nebūna didesnis nei 36. Ar kada susimąstėte kodėl taip yra?
(0) 2017-05-31 41
Privatus reaktyvinis lėktuvas daugeliui tikriausiai asocijuojasi su Londono meistrų rankomis siūtu kostiumu, brangaus šampano taure ir apskritai, gyvenimo būdu, kai per dieną išleidžiama tiek pinigų, kiek vidutinis mūsų šalies gyventojas uždirba per visą gyvenimą. Tačiau tiesa ne visai tokia.
(2) 2017-03-17 78
Kai stulbinami mokslo atradimai ir technologiniai sprendimai pateikiami vos ne kasdien, darosi sunku kuo nors nustebinti, tačiau ši naujoviška oro uosto koncepcija išsižiojusį paliks ne vieną.
Metai: visi
[1-15] 16-30 >>

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos