Orlaivių idėjos
.


Vos po trejų metų skraidantys taksi galėtų skraidyti virš Los Andželo gatvių ir vežioti gerbėjus tarp olimpinių arenų. Jei organizatorių planai pavyks, „Angelų mieste“ susidariusios spūstys taps praeitimi, o pasaulis patirs naują miesto transporto dimensiją.


Vienintelis išlikęs šio neįprasto lėktuvo prototipas dabar stovi apgriuvęs lauke netoli Maskvos, bet kadaise tai buvo Sovietų Sąjungos viltis prieš JAV povandeninių laivų atakas.


Skrydis iš Europos į tokią vietą kaip Australija šiuo metu įprastu keleiviniu lėktuvu trunka apie 20 valandų.


Nuo pat žmogaus aušros žvelgėme į dangų ir troškome skristi. Net tie, kurie turi minimalų aeronautikos įžvalgumą, žino, kad norint skristi, reikia sparnų, kurie generuotų keliamąją jėgą, kad lėktuvas pakiltų nuo žemės.


„Seaglider“ gavo povandeninius sparnus, kurie leidžia taupyti akumuliatoriaus energiją ir skristi ilgiau.


Beveik nėra tokio lėktuvo, kaip „Grumman X-29“. Jo stulbinantys į priekį išlenkti sparnai buvo tik viena iš daugelio drąsių naujovių.


Kadangi pačių aerotaksi dar negalima išsikviesti, tai pasakymas „neįprastas“ gal ir nėra itin tinkamas. Tačiau beveik šimto metų senumo koncepcijos naujoviškas pritaikymas tikrai nusipeln


NASA pradėjo testuoti pirmąjį oro taksi prototipą, kurio tikslas – gabenti krovinius ir žmones judriuose miestuose, taip prisidedant prie spūsčių mažinimo.


Lėktuvo kūrėjas Luigi Stipa teigė, kad jo „intubuotas sraigtas“ buvo reaktyvinio variklio protėvis.