Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Aplinkos tarša
 
 

Aplinkos tarša

.
(0) 2024-11-06 1
Politikai, aplinkosaugininkai ir analitikai ne kartą perspėjo, kad Rusijai naudojant senus tanklaivius be tinkamo draudimo gali kilti ekologinė katastrofa. Nors didelių incidentų dar neįvyko, nuotėkis iš šių tanklaivių jau buvo pastebėtas keletą kartų, rašo moscowtimes.ru.
(0) 2024-10-17 -2
Dar COVID-19 pandemijos laikais KTU profesoriui kilęs klausimas, kokiu oru mes kvėpuojame, universiteto studentų komandos dėka praėjusį pavasarį virto mobiliu oro taršos ir eismo fiksavimo prietaisu. Pritvirtintas prie vieno iš Kauno autobusų ir dvi savaites fiksavęs oro taršą prototipas, pasak ekspertų, ateityje galėtų tapti nuolatine oro kokybės stebėsenos dalimi ne tik Kaune, bet ir visoje šalyje.
(0) 2024-10-04 -1
Daugiabučių kiemuose, ypač didmiesčiuose, neretai stovi po keletą nenaudojamų automobilių. Rūdijančios, prakiurusiomis padangomis, o kartais ir be valstybinių numerių, tokios transporto priemonės ne tik gadina bendrą aplinkos vaizdą, bet ir kelia nemažai problemų gyventojams. Tačiau jų savininkai retai kada susimąsto, kad už tokio automobilio laikymą kieme, galėtų tekti susimokėti didesnę nei vidutinis metinis atlyginimas sumą. Aplinkosaugos specialistai atkreipia dėmesį, kad seni, techniškai netvarkingi, nebevažiuojantys automobiliai gali būti priskiriami pavojingosioms atliekoms, o už jų netinkamą tvarkymą skiriamos baudos ir įvertinamos žalos.
(0) 2024-09-24 1
Nežinoma, ar atliekant kokius nors matavimus Rusijos pasienio pusėje gauti panašūs rezultatai.
(0) 2024-09-15 3
Žmogaus nulemti gamtinės aplinkos pokyčiai turi ne iš karto akivaizdžių pasekmių: pavyzdžiui, naujas tyrimas oro taršą dabar sieja su dažnesniais žaibais perkūnijų metu, rašo Sciencealert.com.
(0) 2024-09-08 -48
Specialistai nuolat tikrina foninės spinduliuotės lygį.
(1) 2024-09-02 -40
Bėrimas tęsiasi daugelį metų, palikdamas gilius randus.
(3) 2024-08-29 18
Tai yra teisinio reguliavimo ir technologinės pažangos rezultatas.
(0) 2024-07-22 17
Plastiko tarša – viena opiausių Baltijos jūros problemų.
(0) 2024-07-18 -16
Manau ne vienas iš mūsų lietuvių vairuoja ne pirmos jaunytės transporto priemones (statistiškai 12– 15 metų senumo automobilius). Kaip žinia, šios transporto priemonės genda ir dažniausiu atveju automobilių dalių ieškoma senų automobilių ardymo aikštelėse, liaudyje vadinamose „šrotais“.
(0) 2024-07-09 10
Jau seniai žinoma, kad radiacija gali sukelti organizmo mutacijas, t. y. DNR pokyčius, ir daryti kitokį poveikį organizmui. Tuo pat metu nedaug žinoma apie tai, kaip radioaktyvioji tarša veikia laukinius gyvūnus ir paukščius. Černobylio zona suteikia unikalią galimybę apie tai sužinoti daugiau.
(0) 2024-06-21 0
Birželio pradžioje ir gegužę ore fiksuoti lokalūs ir nežymūs kietųjų dalelių ir amoniako kiekio pakilimai, o šiam laikotarpiui būdingų žiedadulkių koncentracija buvo padidėjusi nuolat, rodo bendrovės „ID Vilnius“ apibendrinti oro kokybės sostinėje duomenys. Remiantis ankstesnių metų duomenimis, situacija artimiausiu metu turėtų išlikti stabili.
(0) 2024-06-17 5
Ar kada nors pasvajojote, kad, atvykę į Baltijos pajūrį, galėsite džiaugtis turkio spalvos skaidria ir šilta jūra? Neabejoju, kad taip. Taip pat neabejoju, jog mūsų nuostabi ir išskirtinė Baltija traukia savo unikalumu – neveltui kiekvieną vasarą paplūdimiai būna pilni poilsiautojų.
(0) 2024-06-14 0
Per metus ugniagesiai kone 600 kartų vyksta gesinti degančių atliekų konteinerių – gaisrus dažniausiai sukelia į konteinerius išmestos pavojų keliančios atliekos, pavyzdžiui, ličio baterijos, neužgesintos nuorūkos, bakeliai su degiais skysčiais ar cheminėmis medžiagomis, o šaltuoju metų laiku – neatvėsę pelenai. Neatsakingai išmestos atliekos pavojų kelia ne tik aplinkai, bet ir pačių gyventojų turtui: nuo užsidegusio atliekų konteinerio sudega ir automobiliai, ir net pastatai.
(0) 2024-06-07 2
Europoje nuosekliai stiprėja spaudimas gamintojams sukti tvaresnės veiklos keliu. Vis plačiau įsigaliojantys įpareigojimai įmonėms – tiek stambiausioms, tiek smulkesnėms – teikti tvarumo ataskaitas ir nuolatinis vartotojų mygimas mažinti ekologinį pėdsaką verčia verslininkus peržiūrėti kiekvieną kasdienį procesą ir jį įvertinti iš naujo per CO2 emisijos prizmę. Dėl to įmonės vis dažniau atsisuka ir į savo partneres – krovinių gabenimo bendroves, galinčias padėti nurėžti anglies dvideginio pėdsaką bent jau tiekimo grandinėje. Kaip tai vyksta?

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos