Pavienių automobilių gamintojai
.


„McMurtry Speirling“ elektromobilis turi tokią didelę prispaudimo jėgą, kad gali laikytis ant lubų ir nenukristi. Tai buvo įrodyta realiomis sąlygomis.


Naująjį „Yugo“ planuojama pristatyti Belgrade 2027 m. Biudžetinis hečbekas primins originalų 1980 metų modelį ir gaus nedidelį benzininį variklį.


„Monteverdi High Speed “ kupė turi prabangų odinį saloną ir jame yra 7,2 litro 375 arklio galių V8 variklis. „Iki šimto“ automobilis gali įsibėgėti per 6,5 sekundės ir pasiekti maksimalų 245 km/val. greitį.


Nuo 2017 metų veikiantis startuolis „Canoo“ oficialiai paskelbė apie bankrotą. Bendrovė jau kurį laiką susidūrė su rimtomis finansinėmis problemomis.


„Ararkis Sandstorm“ elektromobilis iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 1,5 sekundės. Kuriant elektromobilį panaudotas anglies pluoštas, aliuminis ir magnis.


„Kodėl „Yugo“ turi šildomą galinį langą? Nes, kai jį stumiate, rankos nešąla! Tokių ir panašių juokelių galima aptikti apie transporto priemonę iš buvusios Jugoslavijos, kuri buvo gaminama nuo 1980 metų lapkričio ir taip pat buvo eksportuota į daugelį šalių.


Kaip XX a. pradžioje Rusijos imperijoje užgimė automobilių pramonė? Pirmieji žingsniai buvo žengti ir visai netoli Lietuvos.


Kanados elektrinių transporto priemonių gamintojas „Daymak“ tęsia savo naujų elektromobilių seriją pristatydamas savo pirmąjį triratį elektromobilį „Daymak Spiritus“.


„Apple“ ruošiasi gaminti elektromobilį. Ir tai nėra taip keista - elektromobilių rinka greitu metu bus labai didelė, o „Apple“ turi ir pinigų, ir technologinių pajėgumų pasiūlyti šį tą naujo. Ir, aišku, ištikimų gerbėjų, kurie norėtų automobilio su obuolio ženklu. Bet „Apple“ nėra vienintelė išmaniųjų telefonų ir kompiuterių gamintoja, kuri ruošiasi šiam žingsniui.


Įprasto automobilio ir elektromobilio epinė kova verčia visus pasitempti. Klausimas, kas liks po saule, kaip niekad visus įaudrinantis. Į rinką ateinantys ambicingi elektrinių mašinų naujokai verčiasi per galvą pristatydami įspūdingas koncepcijas, superautomobilius lenkiančius įsibėgėjimo laikus, vis didesnį nuvažiuojamą atstumą vienu pakrovimu. Ar tai pergalės raktas?


Tai, kad trimačiai spausdintuvai neilgai trukus talkins automobilių pramonėje, jokia paslaptis. Štai hiperautomobilių gamintoja iš Kalifornijos, JAV, „Czinger“ rengiasi netrukus pristatyti žvėrį, pavadintą 21C, o dauguma jo dalių išspausdinta spausdintuvu.