Vidaus degimo variklis
.


Briuselyje ką tik įvyko reikšmingas lūžio taškas, kuris gali iš naujo apibrėžti Europos kelią į žaliąją ateitį.


Šiandien akivaizdu, kad elektromobilių proveržis rinkoje nėra toks spartus, kaip prognozuota.


Amerikiečių startuolis „SpiralWave“ teigia radęs būdą, kaip išspręsti perteklinės anglies dioksido emisijos problemą.


Italijos vyriausybė siekia, kad Europos Sąjunga atšauktų planus drausti automobilių su vidaus degimo varikliais pardavimą nuo 2035 metų, skelbiama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.


Vienas didžiausių automobilių koncernų pasaulyje „Stellantis“ paskelbė pakankamai nemadingą žinią – jie investuoja net šešis milijardus dolerių į naujų vidaus degimo variklių kūrimą, atskleidžiama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.


Nauji automobiliai yra sparčiai elektrifikuojami ne tik dėl ekologinių sumetimų. Taip, gamintojai yra spaudžiami mažinti transporto išskiriamą emisiją, bet yra ir kita bėda – vidaus degimo varikliai jau yra beveik pasiekę savo našumo ribas. Ar dar yra galimybių juos patobulinti, kad šie būtų ne tik galingesni, bet ir efektyvesni, ir ar apskritai verta tą daryti?


Jei bent šiek tiek domitės automobiliais, Mato Watsono veidas jums yra pažįstamas. Šis britas - vienas žinomiausių pasaulio automobilių žurnalistų, dažniausiai apžvelgiantis gana kasdieniškus automobilius, nors kartais sėdantis ir už superautomobilių vairo. Jis puikiai supranta automobilių rinką, nes yra vairavęs viską. Ir yra didelis elektromobilių gerbėjas. Tačiau jis atviras - dyzeliniai automobiliai vis dar yra geresni.


Koks automobilis pats patraukliausias kasdieniniam naudojimui? Visi giria elektromobilius, bet ar pakaks vieno įkrovimo kelionei prie jūros? O galbūt hibridas? Daug kas mano, jog tai protingas kompromisas tarp efektyvumo ir ekologijos. O gal dar luktelėt? Baterijos darosi vis talpesnės, o technologijos vis tobulesnės. O ir šiuolaikiniai vidaus degimo varikliai yra ilgametės inžinierinės patirties stebuklai, kurių atsisakyti galbūt dar per anksti. Per daug pasirinkimo irgi problema, todėl sudėjome jums bene visus prieinamus pavarų tipus ir suradome jų visų pagrindinius pliusus ir minusus.


Europos Sąjunga nusprendė, kad nuo 2035-ųjų jai priklausančiose šalyse nebebus parduodami iškastiniais degalais varomi automobiliai. Tačiau gamintojai vienas po kito kelia vis ambicingesnius tikslus visiškai elektrifikuotis dar anksčiau. Ar po dešimtmečio dar bus galima nusipirkti automobilį bent jau su benzininiu varikliu?


12 sekcijų rotorinis variklis gali pasiekti beprotišką galią, o naudojant kompresorių ir specialų kurą, galingumas gali padidėti kelis kartus.


Europos Sąjungos politikams vienareikšmiškai formuojant žaliąjį kursą, o verslo įmonėms keliant vis aukštesnius tvarumo tikslus, ieškoma būdų dekarbonizuoti krovinių pervežimui naudojamą sunkųjį transportą. Elektros pavaros ar kitos netaršios technologijos į sunkvežimių parkus kol kas skverbiasi lėtai, tad vienu iš sprendimų tapo gamtinėmis biodujomis varomi vilkikai.


Europos Parlamentas antradienį balsavo už tai, kad nuo 2035 metų būtų uždrausta pardavinėti naujus benzininius ir dyzelinius automobilius, išmetančius anglies dvideginį, ir taip buvo įveikta paskutinė teisėkūros kliūtis.