Prekybos centrai ( | )
.


Parduotuvės be pardavėjų nepasiteisino – į mažmeną ateina bendruomenės tendencija.


Suomiai vietoj mažmeninės prekybos pastaruoju metu vis didesnį dėmesį skiria didmeninei prekybai bei maisto produktams ir automobiliams Skandinavijos šalyse.


Internete sklando kalbos, kad apsipirkimas „Lidl“ virto košmaru. Kilo nuomonių audra.


„Iki“ siūlo naują sprendimą verslui – pristato didžiausią skaitmeninių ekranų platformą šalyje.


Komentaras į pranešimą žiniasklaidai „VVTAT skyrė 100 tūkst. eurų baudą UAB „Lidl Lietuva“ už lyginamosios reklamos reikalavimų pažeidimus“.


IKEA Vilniuje pradeda testuoti internetinių užsakymų pristatymą į namus saulės energijos varomu krovininiu dviračiu. Tai – pirmasis krovininis dviratis pasaulyje, leidžiantis prekes pristatyti naudojant švariąją saulės energiją. Parduotuvė Vilniuje – antra IKEA parduotuvė pasaulyje, išbandanti šią inovaciją.


Kai Lietuvoje duris atvėrė pirmoji „Lidl“ parduotuvė, šis įvykis sulaukė tikrai didelio visuomenės susidomėjimo. Pirkėjams buvo sunku nugalėti savo smalsumą, todėl dauguma jų nuvyko apsidairyti ir įvertinti siūlomą prekių asortimentą. Šis prekybos tinklas išsiskiria itin žemomis kainomis, tad nieko keisto, kad labai greitai jis sulaukė tikrai didelio populiarumo.


„Pepsi“, „McDonald's“, „Zara“, „Google“, IKEA – vieni populiariausių pasaulio prekinių ženklų. Nė kiek neabejojame, kad šiuos pavadinimus esate girdėję ne kartą. Tačiau ar kada susimąstėte, ką jie iš tikrųjų reiškia?


Daugelis pirkėjų tikėjosi, kad į Lietuvos rinką įžengęs vokiečių prekybos tinklas „Lidl“ pasiūlys mažesnes ar bent jau sąžiningas kainas, kurias jie ne kartą matė lankydamiesi tinklo parduotuvėse kitose šalyse.
|
||