Nuobaudos už taisyklių nesilaikymą
.


Dviratininkai nėra ypač mėgstami vairuotojų ir pėsčiųjų. Vairuotojai jų nekenčia už tai, kad jie nepagalvoję įvažiuoja į perėjas (nors neturi tam teisės). Pėstieji jų nemėgsta, nes jie „siautulingai laksto“ šaligatviais. Tiesa ta, kad dviratininkai dažnai jaučiasi nebaudžiami. Viena Europos šalis nusprendė tai pakeisti.


Lietuvoje debiutuoja naujas startuolis, siūlantis unikalią paslaugą vairuotojams.


Nors, regis, kontrolė keliuose griežtėja, o alkoholio vartojimo kultūra, vairuotojų sąmoningumas auga, vairavimo išgėrus problema nyksta lėtai.


Leistino greičio viršijimas arba nesaugus greitis – pagrindinė pastarųjų penkerių metų eismo įvykių, dėl kurių keliuose nukentėjo žmonės, priežastis Lietuvoje. Todėl Lietuvos automobilių kelių direkcija su IT konsultacijų bendrove „CGI Lithuania” įdiegė naują Greičio valdymo ir įspėjimo programinę įrangą (GVIS). Ji, reaguodama į susidariusias eismo ir oro sąlygas, keičia leistiną greitį Lietuvos keliuose. Vairuotojams teks atidžiau stebėti kelio ženklus, nes jie nurodo didžiausią leistiną greitį susidariusioms sąlygoms. Informacinė sistema jau veikia.


Štendalio miesto (Vokietija) prokuratūra pradėjo baudžiamąjį tyrimą dėl milijardieriaus, Vokietijos greitkeliu važiavusio 417 km/h greičiu. Neseniai buvo paskelbtas sprendimas.