Automobilių panaudos verslas
.


Elonas Muskas paskelbė, kad apribos savo, kaip JAV prezidento patarėjo, veiklą DOGE ir sutelks dėmesį į „Tesla“ valdymą. Toks sprendimas priimtas dėl prastų bendrovės finansinių rezultatų, kurie 2025 m. pirmąjį ketvirtį smuko net 71 %.


Rusai sustabdė savo populiariausio modelio „Lada Granta“ gamybą ir ribotą laiką darbuotojai gaus 2/3 atlyginimo. Ar „AvtoVAZ“ turi bėdų?


Automobilių gigantai susiduria su nauja realybe po to, kai Trumpas įvedė muitus automobilių importui į JAV. Jie skelbia apie gamybos sutrikimus ir pristatymų sustabdymą.


Kažkas baigiasi ir kažkas prasideda. Trečiosios kartos „Mercedes-Benz CLA“ premjera padarė didžiulę įtaką automobilių pasauliui. Netrūko ir susižavėjimo balsų, kuriuos greitai nustelbė žinia apie taip pamėgtos A klasės ateitį.


„Jaguar I-Pace“ turėjo būti proveržis britų prekės ženklo istorijoje. Deja, dėl didelio defektų lygio jis niekada nepateisino į jį dėtų vilčių. Neseniai internete pasirodė nuotrauka, kuri patvirtina, kad gamintojui pelningiau buvo supirkti ir atiduoti į metalo laužą beveik naujus automobilius, nei juos remontuoti.


Automobilio vertės praradimas yra vienas iš svarbiausių aspektų, į kurį derėtų atsižvelgti balansuojant eksploatacines išlaidas. Vis daugiau pirkėjų, ypač naudotų automobilių rinkoje, vadovaujasi šiuo rodikliu, ieško modelių, kurie išlaiko savo vertę bėgant metams.


Korozija išlieka vienu iš pagrindinių veiksnių, dėl kurių transporto priemonės nebenaudojamos ir išmetamos.


„Toyota“ ir jai priklausanti „Lexus“ jau daugelį metų buvo laikomi prekių ženklais, siūlančiais itin patikimus automobilius. Tačiau naujausia ataskaita rodo, kad padėtis pasikeitė. Kitas gamintojas tapo reitingo lyderiu.


Didžiausia JAV automobilių naudotojų vartotojų organizacija „Consumer Reports“ ką tik paskelbė transporto priemonių ataskaitą.


Analitikai parengė 13 automobilių reitingą, kurie dažniausiai antrinę rinką pasiekia tik praėjus 15 metų po išriedėjimo iš salono ir visą šį laiką lieka pirmojo savininko rankose.


Profesionalūs ekspertai teigia, kad dažniausios žinomų prekinių ženklų nepatikimumo priežastys yra didelis gedimų skaičius, įvairių automobilių sistemų problemos ir anksčiau aukštų standartų kritimas.